dc.contributor.author |
Výstupová, Jana
|
|
dc.date.accessioned |
2008-08-12T08:33:28Z |
|
dc.date.available |
2008-08-12T08:33:28Z |
|
dc.date.issued |
2008 |
|
dc.identifier |
Univerzitní knihovna (sklad) |
cze |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10195/29671 |
|
dc.description.abstract |
Ústředním tématem diplomové práce je řešení aktuální otázky společnosti ČSA a.s., jak získat nové zákazníky na své linky při zachování současné klientely a při udržení charakteru nabízeného produktu, který nabízí jako klasický dopravce. Práce se zabývá postavením ČSA a.s. na trhu, vývojem obchodně přepravních ukazatelů a možností rozvoje dceřiné společnosti Click4Sky.com. Současně charakterizuje nízkonákladové letecké společnosti, low-cost dopravce na Letišti Praha a jimi nabízené produkty. |
cze |
dc.format |
66 s., 3 s. obr. příloh |
cze |
dc.format.extent |
1342733 bytes |
eng |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
eng |
dc.language.iso |
cze |
|
dc.publisher |
Univerzita Pardubice |
cze |
dc.rights |
Bez omezení |
cze |
dc.subject |
Czech Airlines a.s. |
eng |
dc.subject |
Full-Service Carriers |
eng |
dc.subject |
České aerolinie a.s. |
cze |
dc.subject |
nízkonákladoví letečtí dopravci |
cze |
dc.subject |
klasičtí letečtí dopravci |
cze |
dc.title |
Možnosti ČSA a.s. k získání zákazníků nízkonákladových leteckých dopravců |
cze |
dc.title.alternative |
Possibilities for ČSA a.s. to acquire customers of low-cost carriers |
eng |
dc.type |
diplomová práce |
cze |
dc.contributor.referee |
Krajíček, Petr |
|
dc.date.accepted |
2008 |
|
dc.description.abstract-translated |
The primary theme of this thesis is the resolution of actual questions now faced by ČSA a.s.: how to find new customers for its routes while retaining current clients and maintaining the character of its offered products, which are offered as a classic transporter's. This work considers the market position of ČSA a.s., the progression of business transport indicators and the possibilities for the development of its daughter company, Click4Sky.com. This thesis focuses on services and products offered by low-cost carriers operating at Prague Airport. |
eng |
dc.description.department |
Katedra dopravního managementu, marketingu a logistiky |
cze |
dc.thesis.degree-discipline |
Dopravní management, marketing a logistika |
cze |
dc.thesis.degree-name |
Ing. |
cze |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Pardubice. Dopravní fakulta Jana Pernera |
cze |
dc.identifier.signature |
D18816 |
|
dc.thesis.degree-program |
Dopravní inženýrství a spoje |
cze |
dc.description.grade |
Dokončená práce s úspěšnou obhajobou |
cze |