dc.contributor.advisor |
Komárková, Jitka |
|
dc.contributor.author |
Cao, Liang
|
|
dc.date.accessioned |
2008-08-12T08:24:42Z |
|
dc.date.available |
2008-08-12T08:24:42Z |
|
dc.date.issued |
2008 |
|
dc.identifier |
Univerzitní knihovna (sklad) |
cze |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10195/29599 |
|
dc.description.abstract |
This bachelor work provides a case study of small and medium-sized enterprise (SME) to analyze the general proposal criteria for customer relationship management (CRM) software selection. The selected software can help small and medium-sized enterprise to solve the marketing issues which are connected with customers to enhance customer satisfaction and loyalty to realize customer retention, customer acquisition and market share expanding. |
eng |
dc.format |
53 s. |
cze |
dc.format.extent |
667357 bytes |
eng |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
eng |
dc.language.iso |
eng |
|
dc.publisher |
Univerzita Pardubice |
cze |
dc.rights |
Práce není přístupná |
cze |
dc.subject |
Enterprise |
eng |
dc.subject |
customers |
eng |
dc.subject |
criteria |
eng |
dc.subject |
Customer Relationship Management |
cze |
dc.subject |
Podnikání |
cze |
dc.subject |
zákazníci |
cze |
dc.subject |
kritéria |
cze |
dc.title |
Customer Relationship Management system for small and medium-sized enterprise |
eng |
dc.title.alternative |
Systém pro řízení vztahu se zákazníky pro malé a střední podnikání |
cze |
dc.type |
bakalářská práce |
cze |
dc.date.accepted |
2008 |
|
dc.description.abstract-translated |
Bakalářská práce pojednává o problematice využití systémů pro řízení vztahu se zákazníky (CRM) v malém a středním podnikání. Zaměřuje se na kritéria pro výběr softwaru pro účely systému pro řízení vztahu se zákazníky. Navržená sada kritérií je využita v konkrétním příkladu výběru CRM systému pro malou firmu. Vybraný software může pomoci malým a středním podnikům při řešení marketingových problémů týkajících se zákazníků, tj. zvyšování spokojenosti zákazníků, věrnost zákazníků, získávání a udržení zákazníků, rozšíření podílu na trhu. |
cze |
dc.description.department |
Ústav systémového inženýrství a informatiky |
cze |
dc.thesis.degree-discipline |
Regional and Information Management |
cze |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cze |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní |
cze |
dc.identifier.signature |
D18542 |
|
dc.thesis.degree-program |
Systémové inženýrství a informatika |
cze |
dc.description.grade |
Dokončená práce s úspěšnou obhajobou |
cze |