Optimalizace konstrukčního celku "závěs listové pružnice vypružení" osobního automobilu

Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisor Kout, Jan
dc.contributor.author Tomek, Petr
dc.date.accessioned 2008-08-12T08:22:23Z
dc.date.available 2008-08-12T08:22:23Z
dc.date.issued 2008
dc.identifier Univerzitní knihovna (sklad) cze
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10195/29572
dc.description.abstract Tato práce se zabývá řešením vzniku únavových lomů v oku pružnice. Dělí se na tři hlavní části. V první části (kapitola 4 až 6) stanovuje zatížení konstrukčního uzlu pružnice – závěs, dále okrajově popisuje konstrukci listové pružiny a jejího závěsu. Výpočet mechanického napětí metodou konečných prvků (MKP) je popsán v kapitolách 7 až 10. Poslední část práce obsahuje návrh konstrukčního řešení oka pružnice a návrh technologie, která zvyší mez únavy oka pružnice. cze
dc.format 82 s., 6 s. příloh, cze
dc.format.extent 1494551 bytes
dc.format.mimetype application/pdf
dc.language.iso cze
dc.publisher Univerzita Pardubice cze
dc.rights Pouze v rámci univerzity cze
dc.subject listová pružnice cze
dc.subject mechanické napětí cze
dc.subject metoda konečných prvků cze
dc.subject závěs pružnice cze
dc.subject únavový lom cze
dc.subject mez únavy cze
dc.subject suspension leaf eng
dc.subject mechanical stress eng
dc.subject method final elements eng
dc.subject suspension of suspension leaf eng
dc.subject fatigue failure eng
dc.subject fatigue limit eng
dc.title Optimalizace konstrukčního celku "závěs listové pružnice vypružení" osobního automobilu cze
dc.title.alternative Optimalization constructional unit "hangings of suspension leaf spring loading" motor - car eng
dc.type diplomová práce cze
dc.contributor.referee Jurašek, Michal
dc.date.accepted 2008
dc.description.abstract-translated This thesis deal with solving rise fatigue failure in eye of suspension leaf. The thesis was separeted on free main parts. Thesis set loads of constructional knot suspension leaf – suspension in the first part (chapter 4 and 6), then it marginally describes construction suspension leaf and suspension. Calculation mechanical stress by the help of method final elements (MKP) is described in chapters 7 and 10. Last part of thesis includes sugestion constructional solving eye of suspension leaf and proposal of technology, which will increase fatigue limit eye of suspension leaf. eng
dc.description.department Katedra dopravních prostředků a diagnostiky cze
dc.thesis.degree-discipline Dopravní prostředky-Silniční vozidla cze
dc.thesis.degree-name Ing. cze
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Pardubice. Dopravní fakulta Jana Pernera cze
dc.identifier.signature D19111 cze
dc.identifier.signature D19111
dc.thesis.degree-program Dopravní inženýrství a spoje cze
dc.description.grade Dokončená práce s úspěšnou obhajobou cze


Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam

Vyhledávání


Rozšířené hledání

Procházet

Můj účet