dc.contributor.author |
Šubín, Kamil
|
|
dc.date.accessioned |
2008-08-12T08:01:46Z |
|
dc.date.available |
2008-08-12T08:01:46Z |
|
dc.date.issued |
2008 |
|
dc.identifier |
Univerzitní knihovna (sklad) |
cze |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10195/29476 |
|
dc.description.abstract |
Tato práce se zabývá omezením nebo zrušením tvrdého protahování vnitřního jemného drážkování ozubených kol po tepelném zpracování. Teoretická část práce popisuje výrobní postup při výrobě ozubených kol a teoretický popis příslušných výrobních technologií. Praktická část je věnována posouzení stability tepelného zpracování, resp. k zjištění rozdílů mezi pecemi a návrhu rozměrů protahovacích trnů před tepelným zpracováním. Dále se praktická část zabývá navržením jiné možné optimalizace tak, aby bylo možné z výrobního postupu odstranit tvrdé protahování po tepelném zpracování. |
cze |
dc.format |
77 s., 10s. obr. příloh |
cze |
dc.format.extent |
6488604 bytes |
|
dc.format.mimetype |
application/pdf |
|
dc.language.iso |
cze |
|
dc.publisher |
Univerzita Pardubice |
cze |
dc.rights |
Bez omezení |
cze |
dc.subject |
protahování |
cze |
dc.subject |
Tepelné zpracování |
cze |
dc.subject |
vnitřní drážkování |
cze |
dc.subject |
výrobní postup |
cze |
dc.subject |
průběžné pece |
cze |
dc.subject |
protahovací trny |
cze |
dc.subject |
broaching |
eng |
dc.subject |
heat treatment |
eng |
dc.subject |
inner grooving |
eng |
dc.subject |
technical process |
eng |
dc.subject |
hardening furnace |
eng |
dc.subject |
broaching tools |
eng |
dc.title |
Omezení protahování ozubenývh kol po tepelném zpracování |
cze |
dc.title.alternative |
Gear wheels broaching restriction after heat treatment |
eng |
dc.type |
diplomová práce |
cze |
dc.contributor.referee |
Tesař, Miroslav |
cze |
dc.date.accepted |
2008 |
cze |
dc.description.abstract-translated |
This thesis deals with the limitation or removal of the operation of hard broaching of inner grooving of gear wheels after heat treatment. The theoretical part describes the processing procedure during the production of the gear wheels and the evaluation of stability of the heat treatment, i. e. it tries to find the differences between the hardening furnaces and project sizes of the broaching tools before heat treatment. The practical part also deals with projecting of other optimalizations so that it is possible to remove the hard threading after the heat treatment process. |
cze |
dc.description.department |
Katedra dopravních prostředků a diagnostiky |
cze |
dc.thesis.degree-discipline |
Dopravní prostředky-Silniční vozidla |
cze |
dc.thesis.degree-name |
Ing. |
cze |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Pardubice. Dopravní fakulta Jana Pernera |
cze |
dc.identifier.signature |
D19119 |
cze |
dc.identifier.signature |
D19119 |
|
dc.thesis.degree-program |
Dopravní inženýrství a spoje |
cze |
dc.description.grade |
Dokončená práce s úspěšnou obhajobou |
cze |