dc.contributor.advisor |
Stockmann, Pavel |
cze |
dc.contributor.author |
Hromádko, Tomáš
|
|
dc.date.accessioned |
2008-08-12T07:53:23Z |
|
dc.date.available |
2008-08-12T07:53:23Z |
|
dc.date.issued |
2008 |
|
dc.identifier |
KDMML |
cze |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10195/29402 |
|
dc.description.abstract |
Práce popisuje reálné začlenění pohonu CNG do struktury vozového parku Dopravního podniku města Hradce Králové. Návrhy možných variant začlenění pohonu CNG do autobusového parku společnosti jsou úzce propojeny s výstavbou čerpací stanice CNG. Na základě toho předpokladu došlo ke vzájemné komparaci navrhovaných variant, jimiž jsou: výstavba čerpací stanice v režii plynárenské společnosti a výstavba čerpací stanice v režii Dopravního podniku města Hradce Králové. Po stanovení vítězné varianty došlo k porovnání této varianty s dosud používaným naftovým palivem. Vzájemná konfrontace vypovídá o výhodnosti či nevýhodnosti využití paliva CNG jako alternativy nafty, v podmínkách královéhradecké MHD. |
cze |
dc.format |
69 s. |
cze |
dc.format.extent |
1524820 bytes |
cze |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cze |
dc.language.iso |
cze |
|
dc.publisher |
Univerzita Pardubice |
cze |
dc.rights |
Práce není přístupná |
cze |
dc.subject |
modernizace |
cze |
dc.subject |
autobusy CNG |
cze |
dc.subject |
čerpací plnící stanice CNG |
cze |
dc.subject |
Dopravní podnik města Hradce Králové a.s |
cze |
dc.subject |
modernization |
eng |
dc.subject |
Buses CNG |
eng |
dc.subject |
refueling station CNG |
eng |
dc.subject |
transport undertaking of the city Hradec Králové |
eng |
dc.title |
Modernizace vozového parku Dopravního podniku města Hradce Králové |
cze |
dc.title.alternative |
Modernization of the Transport Undertaking of the city Hradec Králové |
cze |
dc.type |
diplomová práce |
cze |
dc.contributor.referee |
Pejřil, Vladimír |
cze |
dc.date.accepted |
2008 |
cze |
dc.description.abstract-translated |
The dissertation describes real integration of CNG fuel to the structure of the Transport Undertaking of the city Hradec Králové. Suggested alternatives of the integration of CNG fuel to the transport undertaking are closely joined with building the CNG refuelling station. On the basis of this presumption mutual comparison of the suggested alternatives came about and they are: the building-up of the CNG refuelling station by the gas company and building-up of the CNG refuelling station by the Transport Undertaking of the city Hradec Králové. After establishing the winning option a comparison of this alternative with so far used diesel fuel was made. The confrontation shows expediency or inexpedience of using CNG fuel as an alternative of naphtha in the conditions of the Hradec Králové MHD. |
cze |
dc.description.department |
Katedra dopravního managementu, marketingu a logistiky |
cze |
dc.thesis.degree-discipline |
Dopravní management, marketing a logistika |
cze |
dc.thesis.degree-name |
Ing. |
cze |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Pardubice. Dopravní fakulta Jana Pernera |
cze |
dc.thesis.degree-program |
Dopravní inženýrství a spoje |
cze |
dc.description.grade |
Dokončená práce s úspěšnou obhajobou |
cze |