dc.contributor.advisor |
Kampf, Rudolf |
|
dc.contributor.author |
Pekárková, Michaela
|
|
dc.date.accessioned |
2008-08-12T07:13:50Z |
|
dc.date.available |
2008-08-12T07:13:50Z |
|
dc.date.issued |
2008 |
|
dc.identifier |
Univerzitní knihovna (sklad) |
cze |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10195/29145 |
|
dc.description.abstract |
Vznik intenzivní konkurence v globálním podnikatelském prostředí vyvolal velký zájem o zkoumání důvodů a příčin, proč některé podniky jsou mimořádně úspěšné, jiné jen průměrné a některé dokonce zanikají. V podstatě jde o poznání silných stránek partnerů a vlastního podniku, které jsou základním předpokladem přežití firmy v tržně orientovaném prostředí. Tato práce je zaměřena na tvorbu a aplikaci benchmarkingového testu, na základě kterého jsou navrhnuta optimalizační opatření ve vybrané firmě. |
cze |
dc.format |
61 s., 4 s. příloh |
cze |
dc.format.extent |
1574455 bytes |
eng |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
eng |
dc.language.iso |
cze |
|
dc.publisher |
Univerzita Pardubice |
cze |
dc.rights |
Pouze v rámci univerzity |
cze |
dc.subject |
benchmark questionary |
eng |
dc.subject |
Competition |
eng |
dc.subject |
Optimalization |
eng |
dc.subject |
precaution |
eng |
dc.subject |
benchmarkingový dotazník |
cze |
dc.subject |
Telefónica O2 |
cze |
dc.subject |
Konkurence |
cze |
dc.subject |
Optimalizace |
cze |
dc.subject |
opatření |
cze |
dc.title |
Tvorba a aplikace benchmarkingového testu |
cze |
dc.title.alternative |
Creation and application of a benchmark test |
eng |
dc.type |
diplomová práce |
cze |
dc.contributor.referee |
Horká, Markéta |
|
dc.date.accepted |
2008 |
|
dc.description.abstract-translated |
The origin of an intensive competition in a global entrepreneurial space has caused a huge (deep) concern about researching of the reasons and causes of why some companies are extraordinarily succesful, other ones just average and some other are even dissolving. It´s basically about a recognition of the strong points of correspondents as well as of our own company, that is the most important presumption needed for a survival of a company in a market-friendly oriented environment. This work is focused on a creation and application of a benchmark test, on what the propositions of optimization proceedings for a chozen company are based. |
eng |
dc.description.department |
Katedra dopravního managementu, marketingu a logistiky |
cze |
dc.thesis.degree-discipline |
Dopravní management, marketing a logistika |
cze |
dc.thesis.degree-name |
Ing. |
cze |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Pardubice. Dopravní fakulta Jana Pernera |
cze |
dc.identifier.signature |
D18809 |
|
dc.thesis.degree-program |
Dopravní inženýrství a spoje |
cze |
dc.description.grade |
Dokončená práce s úspěšnou obhajobou |
cze |