dc.contributor.advisor |
Brebera, Pavel |
|
dc.contributor.author |
Bradíková, Eva
|
|
dc.date.accessioned |
2008-08-12T06:11:06Z |
|
dc.date.available |
2008-08-12T06:11:06Z |
|
dc.date.issued |
2008 |
|
dc.identifier |
Univerzitní knihovna (sklad) |
cze |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10195/28682 |
|
dc.description.abstract |
Hlavní náplní této diplomové práce je zmapování českých kurikulárních dokumentů a popis procesu tvorby vzdělávacího programu. V teoretické části je pozornost soustředěna na rozbor různých teoretických přístupů k tvorbě programu a sylabu. Pozornost je věnována roli učitele anglického jazyka při tvorbě školního vzdělávacího programu a na faktory, které učitele během procesu ovlivňují. Praktická část je koncipována jako případová studie procesu tvorby školního vzdělávacího programu pro vzdělávací obor anglická konverzace. V této praktické části analyzuji, reflektuji a vztahuji k teoriím nastíněných v teoretické části každou z pěti základních částí procesu tvorby školního vzdělávacího programu tak, jak byla vnímán mnou i dalšími učiteli anglického jazyka. |
cze |
dc.format |
80 s. |
cze |
dc.format.extent |
549474 bytes |
eng |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
eng |
dc.language.iso |
eng |
|
dc.publisher |
Univerzita Pardubice |
cze |
dc.rights |
Pouze v rámci univerzity |
cze |
dc.subject |
educational programmes |
eng |
dc.subject |
English language |
eng |
dc.subject |
curriculum |
eng |
dc.subject |
syllabus |
eng |
dc.subject |
Evaluation |
eng |
dc.subject |
vzdělávací programy |
cze |
dc.subject |
angličtina |
cze |
dc.subject |
učební osnovy |
cze |
dc.subject |
učební plány |
cze |
dc.subject |
evaluace |
cze |
dc.title |
Designing educational programmes in ELT |
eng |
dc.title.alternative |
Tvorba vzdělávacích programů pro vzdělávací obor anglický jazyk |
cze |
dc.type |
diplomová práce |
cze |
dc.contributor.referee |
Píšová, Michaela |
|
dc.date.accepted |
2008 |
|
dc.description.abstract-translated |
The main focus of this thesis is to define Czech curricular documents and describe the curricular design on the level of elementary education. In the theoretical part various theoretical approaches towards curriculum and syllabus design are defined and analyzed. Factors that pose considerable influence on the teachers, and the teachers’ roles during the syllabus design are focused on. Practical part is a qualitative research in the form of a case study. The aim of the research is to analyze the process of School Educational Programme (SEP) design and focus on the specifics of English syllabus design from the viewpoint of English teacher. The case study provides an account of steps and phases when designing SEP and examines various ELT theories underpinning the decisions of the English teachers. |
eng |
dc.description.department |
Katedra anglistiky a amerikanistiky |
cze |
dc.thesis.degree-discipline |
Učitelství anglického jazyka |
cze |
dc.thesis.degree-name |
Mgr. |
cze |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Pardubice. Fakulta filozofická |
cze |
dc.identifier.signature |
D18099 |
|
dc.thesis.degree-program |
Učitelství pro základní školy |
cze |
dc.description.grade |
Dokončená práce s úspěšnou obhajobou |
cze |