Designing educational programmes in ELT

Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisor Brebera, Pavel
dc.contributor.author Bradíková, Eva
dc.date.accessioned 2008-08-12T06:11:06Z
dc.date.available 2008-08-12T06:11:06Z
dc.date.issued 2008
dc.identifier Univerzitní knihovna (sklad) cze
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10195/28682
dc.description.abstract Hlavní náplní této diplomové práce je zmapování českých kurikulárních dokumentů a popis procesu tvorby vzdělávacího programu. V teoretické části je pozornost soustředěna na rozbor různých teoretických přístupů k tvorbě programu a sylabu. Pozornost je věnována roli učitele anglického jazyka při tvorbě školního vzdělávacího programu a na faktory, které učitele během procesu ovlivňují. Praktická část je koncipována jako případová studie procesu tvorby školního vzdělávacího programu pro vzdělávací obor anglická konverzace. V této praktické části analyzuji, reflektuji a vztahuji k teoriím nastíněných v teoretické části každou z pěti základních částí procesu tvorby školního vzdělávacího programu tak, jak byla vnímán mnou i dalšími učiteli anglického jazyka. cze
dc.format 80 s. cze
dc.format.extent 549474 bytes eng
dc.format.mimetype application/pdf eng
dc.language.iso eng
dc.publisher Univerzita Pardubice cze
dc.rights Pouze v rámci univerzity cze
dc.subject educational programmes eng
dc.subject English language eng
dc.subject curriculum eng
dc.subject syllabus eng
dc.subject Evaluation eng
dc.subject vzdělávací programy cze
dc.subject angličtina cze
dc.subject učební osnovy cze
dc.subject učební plány cze
dc.subject evaluace cze
dc.title Designing educational programmes in ELT eng
dc.title.alternative Tvorba vzdělávacích programů pro vzdělávací obor anglický jazyk cze
dc.type diplomová práce cze
dc.contributor.referee Píšová, Michaela
dc.date.accepted 2008
dc.description.abstract-translated The main focus of this thesis is to define Czech curricular documents and describe the curricular design on the level of elementary education. In the theoretical part various theoretical approaches towards curriculum and syllabus design are defined and analyzed. Factors that pose considerable influence on the teachers, and the teachers’ roles during the syllabus design are focused on. Practical part is a qualitative research in the form of a case study. The aim of the research is to analyze the process of School Educational Programme (SEP) design and focus on the specifics of English syllabus design from the viewpoint of English teacher. The case study provides an account of steps and phases when designing SEP and examines various ELT theories underpinning the decisions of the English teachers. eng
dc.description.department Katedra anglistiky a amerikanistiky cze
dc.thesis.degree-discipline Učitelství anglického jazyka cze
dc.thesis.degree-name Mgr. cze
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Pardubice. Fakulta filozofická cze
dc.identifier.signature D18099
dc.thesis.degree-program Učitelství pro základní školy cze
dc.description.grade Dokončená práce s úspěšnou obhajobou cze


Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam

Vyhledávání


Rozšířené hledání

Procházet

Můj účet