Vzdělávání úředníků

Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisor Baťa, Robert
dc.contributor.advisor Lacina, Karel
dc.contributor.author Kvasničková, Tereza
dc.date.accessioned 2007-11-26T11:29:18Z
dc.date.available 2007-11-26T11:29:18Z
dc.date.issued 2006
dc.identifier Univerzitní knihovna (sklad) cze
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10195/27795
dc.description.abstract Hlavní pozornost této bakalářské práce jsem soustředila na obecný popis vzdělávání úředníků veřejné správy v České republice a částečně k hodnocení systémů vzdělávání v některých evropských zemích. Na základě studia jsem dospěla k závěru, že přístup k organizaci vzdělávání v jednotlivých státech má jistá specifika a že tudíž v této oblasti neexistuje jednotné pojetí. I veřejná správa se inspiruje vzdělávání zaměstnanců pojetím „učící se firmy‘‘, založeného na vzdělávání „šité na míru‘‘ jednotlivých kategorií úředníků a dalších zaměstnanců. Na tomto základu byla zformována koncepce učícího se správního úřadu.Obecně lze konstatovat, že vzdělávání úředníků veřejné správy je procesem, který nebude nikdy ukončen.Velmi důležitými prvky jsou organizace specifického pojetí vzdělávání a následné zhodnocení jeho efektivity, tj. získání zpětné vazby. cze
dc.format 45 st., 12 s. příloh cze
dc.language.iso cze
dc.publisher Univerzita Pardubice cze
dc.rights Bez omezení cze
dc.subject professional development eng
dc.subject civil service eng
dc.subject organisation of professional development eng
dc.subject civil servants eng
dc.subject European Union eng
dc.subject Vzdělávání cze
dc.subject místní správu cze
dc.subject Evropská Unie cze
dc.subject Státní správa cze
dc.subject profesionalita cze
dc.subject veřejná správa cze
dc.title Vzdělávání úředníků cze
dc.title.alternative The professional development of civil servants eng
dc.type bakalářská práce cze
dc.date.accepted 2006
dc.description.abstract-translated I have most paid most attention to a general description of the professional development of civil servants in the Czech Republic. I have also partially evaluated the continuing professional development systems in the other European countries. On the basis of my study, I have come to the conclusion that the approach to the organisation of professional development in the individual countries has specific features and that therefore there is no common practice in existence. The Civil Service was also inspired by the practice of professional development of employees thought the concept of the „learning organisation‘‘, based on the „tailor-made‘‘ education and training of individual categories of officials and other employees. On this basis, a concept of a „learning Civil Service‘‘ was formulated. In general terms, it is possible to assert that the professional development of civil servants is a process which will never be completed. Very important components include the organisation of specific concepts of professional development followed by evaluation of its effectiveness, creating and systém of continuous feed- back. eng
dc.description.department Ústav veřejné správy a práva cze
dc.thesis.degree-discipline Veřejná ekonomika a správa cze
dc.thesis.degree-name Bc. cze
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní cze
dc.identifier.signature D16224
dc.thesis.degree-program Hospodářská politika a správa cze
dc.description.grade Dokončená práce s úspěšnou obhajobou cze


Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam

Vyhledávání


Rozšířené hledání

Procházet

Můj účet