dc.contributor.advisor |
Baťa, Robert |
|
dc.contributor.advisor |
Lacina, Karel |
|
dc.contributor.author |
Kvasničková, Tereza
|
|
dc.date.accessioned |
2007-11-26T11:29:18Z |
|
dc.date.available |
2007-11-26T11:29:18Z |
|
dc.date.issued |
2006 |
|
dc.identifier |
Univerzitní knihovna (sklad) |
cze |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10195/27795 |
|
dc.description.abstract |
Hlavní pozornost této bakalářské práce jsem soustředila na obecný popis vzdělávání úředníků veřejné správy v České republice a částečně k hodnocení systémů vzdělávání v některých evropských zemích. Na základě studia jsem dospěla k závěru, že přístup k organizaci vzdělávání v jednotlivých státech má jistá specifika a že tudíž v této oblasti neexistuje jednotné pojetí. I veřejná správa se inspiruje vzdělávání zaměstnanců pojetím „učící se firmy‘‘, založeného na vzdělávání „šité na míru‘‘ jednotlivých kategorií úředníků a dalších zaměstnanců. Na tomto základu byla zformována koncepce učícího se správního úřadu.Obecně lze konstatovat, že vzdělávání úředníků veřejné správy je procesem, který nebude nikdy ukončen.Velmi důležitými prvky jsou organizace specifického pojetí vzdělávání a následné zhodnocení jeho efektivity, tj. získání zpětné vazby. |
cze |
dc.format |
45 st., 12 s. příloh |
cze |
dc.language.iso |
cze |
|
dc.publisher |
Univerzita Pardubice |
cze |
dc.rights |
Bez omezení |
cze |
dc.subject |
professional development |
eng |
dc.subject |
civil service |
eng |
dc.subject |
organisation of professional development |
eng |
dc.subject |
civil servants |
eng |
dc.subject |
European Union |
eng |
dc.subject |
Vzdělávání |
cze |
dc.subject |
místní správu |
cze |
dc.subject |
Evropská Unie |
cze |
dc.subject |
Státní správa |
cze |
dc.subject |
profesionalita |
cze |
dc.subject |
veřejná správa |
cze |
dc.title |
Vzdělávání úředníků |
cze |
dc.title.alternative |
The professional development of civil servants |
eng |
dc.type |
bakalářská práce |
cze |
dc.date.accepted |
2006 |
|
dc.description.abstract-translated |
I have most paid most attention to a general description of the professional development of civil servants in the Czech Republic. I have also partially evaluated the continuing professional development systems in the other European countries. On the basis of my study, I have come to the conclusion that the approach to the organisation of professional development in the individual countries has specific features and that therefore there is no common practice in existence. The Civil Service was also inspired by the practice of professional development of employees thought the concept of the „learning organisation‘‘, based on the „tailor-made‘‘ education and training of individual categories of officials and other employees. On this basis, a concept of a „learning Civil Service‘‘ was formulated. In general terms, it is possible to assert that the professional development of civil servants is a process which will never be completed. Very important components include the organisation of specific concepts of professional development followed by evaluation of its effectiveness, creating and systém of continuous feed- back. |
eng |
dc.description.department |
Ústav veřejné správy a práva |
cze |
dc.thesis.degree-discipline |
Veřejná ekonomika a správa |
cze |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cze |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní |
cze |
dc.identifier.signature |
D16224 |
|
dc.thesis.degree-program |
Hospodářská politika a správa |
cze |
dc.description.grade |
Dokončená práce s úspěšnou obhajobou |
cze |