dc.contributor.advisor |
Provazníková, Romana |
|
dc.contributor.author |
Křičenská, Lenka
|
|
dc.date.accessioned |
2007-11-26T11:14:40Z |
|
dc.date.available |
2007-11-26T11:14:40Z |
|
dc.date.issued |
2007 |
|
dc.identifier |
Univerzitní knihovna (sklad) |
cze |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10195/27587 |
|
dc.description.abstract |
Tato bakalářská práce se zabývá metodami hodnocení poskytovaných veřejných služeb v organizacích veřejné správy. Cílem těchto metod je zvyšování kvality života občanů, zvyšování kvality výkonů organizací veřejné správy a zkvalitnění poskytovaných veřejných služeb tak, aby bylo dosaženo co možná největší spokojenosti občanů i zaměstnanců úřadů. Úkolem této bakalářské práce je představit jednotlivé metody, kterými lze hodnotit kvalitu veřejných služeb a které se více či méně dotýkají šetření spokojenosti občanů s činností institucí veřejné správy, a nastínit jejich používání v praxi, konkrétně praktické využití modelu CAF na Krajském úřadě Pardubického kraje. Tato práce by rovněž měla odpovědět na otázku, jak krajský úřad realizuje změny vedoucí ke zlepšení kvality své činnosti, které vyplynou z výsledků šetření spokojenosti mezi jeho občany. |
cze |
dc.format |
48 s., 5 s. příloh |
cze |
dc.language.iso |
cze |
|
dc.publisher |
Univerzita Pardubice |
cze |
dc.subject |
Satisfaction |
eng |
dc.subject |
qualities |
eng |
dc.subject |
methods of evaluation |
eng |
dc.subject |
Public services |
eng |
dc.subject |
country councils |
eng |
dc.subject |
Pardubice Region |
eng |
dc.subject |
Spokojenost |
cze |
dc.subject |
kvality |
cze |
dc.subject |
metody hodnocení |
cze |
dc.subject |
Veřejné služby |
cze |
dc.subject |
CAF |
cze |
dc.subject |
benchmarking |
cze |
dc.subject |
krajské úřady |
cze |
dc.subject |
Pardubický kraj |
cze |
dc.title |
Hodnocení spokojenosti občanů s činností Krajského úřadu Pardubického kraje |
cze |
dc.title.alternative |
The evaluation of citizens‘ satisfaction with activity of the Pardubice‘s county council |
eng |
dc.type |
bakalářská práce |
cze |
dc.date.accepted |
2007 |
|
dc.description.abstract-translated |
This bachelor work is concerned with methods of evaluation of public services. The aim of these methods is increasing quality of public services to get the high satisfaction of citizens and employees of the offices. The aim of this bachelor work is presenting several methods of evaluation of quality of public services which concern evaluation of citizens’ satisfaction with activity of institutes of public administration and demonstrate their practical application (concretely practical application CAF in the Pardubice’s County Council). This bachelor work should answer the question how the Pardubice’s County Council makes changes leading to the improving quality of its activity (these changes follow on evaluation of citizens’ satisfaction). |
eng |
dc.description.department |
Ústav ekonomie |
cze |
dc.thesis.degree-discipline |
Veřejná ekonomika a správa |
cze |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cze |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní |
cze |
dc.identifier.signature |
D16464 |
|
dc.thesis.degree-program |
Hospodářská politika a správa |
cze |
dc.description.grade |
Dokončená práce s úspěšnou obhajobou |
cze |