dc.contributor.advisor |
Březina, Edvard |
|
dc.contributor.author |
Fritsche, Pavel
|
|
dc.date.accessioned |
2007-09-30T15:02:27Z |
|
dc.date.available |
2007-09-30T15:02:27Z |
|
dc.date.issued |
2007 |
|
dc.identifier |
Univerzitní knihovna (sklad) |
cze |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10195/26025 |
|
dc.description.abstract |
Diplomová práce má dva cíle. Prvním cílem je zhodnotit pomocí metod operačního výzkumu vjezdovou soustavu jako systém hromadné obsluhy a najít pomocí metody CPM kritické cesty pro jednotlivé technologie zpracování vlaků. U nejvytíženějších profesí zhodnotit jejich využití a pomocí metod operačního výzkumu – teorie hromadné obsluhy stanovit počty zaměstnanců pro jednotlivé funkce. Druhým cílem diplomové práce je pomocí metod operačního výzkumu prosoudit vjezdovou soustavu z ekonomického hlediska. |
cze |
dc.format |
78 s., 10 s. příloh |
cze |
dc.language.iso |
cze |
|
dc.publisher |
Univerzita Pardubice |
cze |
dc.subject |
železniční doprava |
cze |
dc.subject |
přepravní technologie |
cze |
dc.subject |
technologie zpracování |
cze |
dc.subject |
operační výzkum |
cze |
dc.subject |
metoda CPM |
cze |
dc.subject |
vjezdové soustavy |
cze |
dc.title |
Racionalizace TPP v uzlu Děčín hl.n. pro stanovení maximálního počtu zpracovaných vlaků |
cze |
dc.title.alternative |
Rationalization TPP of Decin main station junction to state maximum number of processed trains |
eng |
dc.type |
diplomová práce |
cze |
dc.date.accepted |
2007 |
|
dc.description.department |
Katedra technologie a řízení dopravy |
cze |
dc.thesis.degree-discipline |
Technologie a řízení dopravy |
cze |
dc.thesis.degree-name |
Ing. |
cze |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Pardubice. Dopravní fakulta Jana Pernera |
cze |
dc.identifier.signature |
D17000 |
|
dc.thesis.degree-program |
Dopravní inženýrství a spoje |
cze |
dc.description.grade |
Dokončená práce s úspěšnou obhajobou |
cze |