dc.contributor.advisor |
Vaculík, Josef |
|
dc.contributor.author |
Totinová, Angelika
|
|
dc.date.accessioned |
2007-09-30T14:59:07Z |
|
dc.date.available |
2007-09-30T14:59:07Z |
|
dc.date.issued |
2007 |
|
dc.identifier |
Univerzitní knihovna (sklad) |
cze |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10195/25938 |
|
dc.description.abstract |
V podmínkách tržního hospodářství závisí úspěch firmy a jejího podnikání na zákaznících. Každý podnik musí vytvořit takovou nabídku, která přiláká zákazníky a motivuje je ke koupi nabízených výrobků. Rozhodující faktory, které ovlivňují zákazníka při koupi, je cena výrobku a schopnost distribuovat své výrobky na správné místo a ve správný čas. Cílem této bakalářské práce je zaměření se na jeden z marketingových nástrojů – distribuce (place), s kterým souvisí dále praktická část této práce orientovaná na analýzu distribuce internetového klenotnictví majitele Libora Havlíka a užívaného způsobu distribuce v této firmě. |
cze |
dc.format |
57 s. |
cze |
dc.language.iso |
cze |
|
dc.publisher |
Univerzita Pardubice |
cze |
dc.subject |
distribution |
eng |
dc.subject |
distribution/selling/marketing channels |
eng |
dc.subject |
Marketing |
eng |
dc.subject |
Marketing mix |
eng |
dc.subject |
marketing middlemans |
eng |
dc.subject |
distribuce |
cze |
dc.subject |
distribuční/prodejní/marketingové cesty |
cze |
dc.subject |
Marketing |
cze |
dc.subject |
Marketingový mix |
cze |
dc.subject |
marketingoví zprostředkovatelé |
cze |
dc.title |
Distribuční politika internetového obchodu společnosti Milan Havlík, s. r. o. |
cze |
dc.title.alternative |
Distribution policy of internet shop Milan Havlik Ltd. company |
eng |
dc.type |
bakalářská práce |
cze |
dc.date.accepted |
2007 |
|
dc.description.abstract-translated |
In the conditions of market economy the success of a firm and its business depend on clients. Each enterprise must create such offer that will attract customers and will motivate them to buy the offered products. The bottom line that influence customers during their shopping is the product price and the ability to distribute the own products to the right place and in the right time. Object of this bachelor’s work is the focus on one of the marketing instruments – distribution (place) that is related to the following practical part of this work directed at the analysis of distribution of the internet jewellery of owner Mr. Libor Havlik and the used method of distribution in this firm. |
eng |
dc.description.department |
Ústav ekonomiky a managementu |
cze |
dc.thesis.degree-discipline |
Veřejná ekonomika a správa |
cze |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cze |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní |
cze |
dc.identifier.signature |
D16552 |
|
dc.thesis.degree-program |
Hospodářská politika a správa |
cze |
dc.description.grade |
Dokončená práce s úspěšnou obhajobou |
cze |