dc.contributor.advisor |
Keřt, Radim |
cze |
dc.contributor.author |
Ceeová, Blanka
|
|
dc.date.accessioned |
2007-09-30T14:42:49Z |
|
dc.date.available |
2007-09-30T14:42:49Z |
|
dc.date.issued |
2006 |
|
dc.identifier |
Univerzitní knihovna (studovna) |
cze |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10195/25600 |
|
dc.description.abstract |
Hodnocení míry uspokojování zákazníků u společnosti mdexx Magnetronic Devices, s.r.o., která se zabývá výrobou transformátorů, zdrojů a tlumivek. Práce obsahuje část, která vysvětluje jednotlivé pojmy, které souvisejí se zákazníky, jako například kupní chování a rozhodování zákazníka, rozdělení zákazníků dle jejich významnosti, teoretické způsoby provádění kontroly spokojenosti zákazníka a další. Praktická část popisuje činnosti spojené jak s již konkrétním prováděním hodnocení spokojenosti zákazníka, tak systém výroby produktů a způsob jejich dodávání, vyhodnocení logistických ukazatelů, propojení s mateřskou společností, zhodnocení postupů a návrhy možných řešení. |
cze |
dc.format |
53 |
cze |
dc.format.extent |
|
cze |
dc.format.mimetype |
|
cze |
dc.language.iso |
cze |
|
dc.publisher |
Univerzita Pardubice |
cze |
dc.rights |
|
cze |
dc.subject |
uspokojení zákazníka |
cze |
dc.subject |
Marketingové koncepce |
cze |
dc.subject |
chování a rozhodování zákazníka |
cze |
dc.subject |
CRM |
cze |
dc.subject |
customer´s satisfaction |
eng |
dc.subject |
marketing approach |
eng |
dc.subject |
customer´s buying behaviour and decisions |
eng |
dc.subject |
CRM |
eng |
dc.title |
Hodnocení míry uspokojování potřeb zákazníků u společnosti mdexx Magnetronic Devices s.r.o. |
cze |
dc.title.alternative |
MEASURE ASSESMENT SATISFYING NEED OF CUSTOMERS BY THE COMPANY MDEXX MAGNETRONIC DEVICES S.R.O. |
cze |
dc.type |
bakalářská práce |
cze |
dc.contributor.referee |
|
cze |
dc.date.accepted |
2006 |
cze |
dc.description.abstract-translated |
The customer satisfaction rate evaluation at mdexx Magnetronic Devices Ltd., which deals in transformers, generators and inductors. My work contains a part, which explains various conceptions related to customers, e.g. customer´s buying behaviour and decisions, customers divided by their importance, theoretical ways of monitoring customer´s satisfaction, or types of marketing approach. The practical part then describes activities connected with specific implementation of customer´s satisfaction rating and also the products manufacturing framework, ways of delivery, logistical indexes evaluation, interfacing with the mother company, assessment of the processes and proposals of the possible solutions. |
cze |
dc.description.department |
Ústav ekonomiky a managementu |
cze |
dc.thesis.degree-discipline |
Veřejná ekonomika a správa |
cze |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cze |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní |
cze |
dc.identifier.signature |
Práce dosud není ve studovně dostupná |
cze |
dc.thesis.degree-program |
Hospodářská politika a správa |
cze |
dc.description.grade |
Dokončená práce s úspěšnou obhajobou |
cze |