Hodnocení míry uspokojování potřeb zákazníků u společnosti mdexx Magnetronic Devices s.r.o.

Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisor Keřt, Radim cze
dc.contributor.author Ceeová, Blanka
dc.date.accessioned 2007-09-30T14:42:49Z
dc.date.available 2007-09-30T14:42:49Z
dc.date.issued 2006
dc.identifier Univerzitní knihovna (studovna) cze
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10195/25600
dc.description.abstract Hodnocení míry uspokojování zákazníků u společnosti mdexx Magnetronic Devices, s.r.o., která se zabývá výrobou transformátorů, zdrojů a tlumivek. Práce obsahuje část, která vysvětluje jednotlivé pojmy, které souvisejí se zákazníky, jako například kupní chování a rozhodování zákazníka, rozdělení zákazníků dle jejich významnosti, teoretické způsoby provádění kontroly spokojenosti zákazníka a další. Praktická část popisuje činnosti spojené jak s již konkrétním prováděním hodnocení spokojenosti zákazníka, tak systém výroby produktů a způsob jejich dodávání, vyhodnocení logistických ukazatelů, propojení s mateřskou společností, zhodnocení postupů a návrhy možných řešení. cze
dc.format 53 cze
dc.format.extent cze
dc.format.mimetype cze
dc.language.iso cze
dc.publisher Univerzita Pardubice cze
dc.rights cze
dc.subject uspokojení zákazníka cze
dc.subject Marketingové koncepce cze
dc.subject chování a rozhodování zákazníka cze
dc.subject CRM cze
dc.subject customer´s satisfaction eng
dc.subject marketing approach eng
dc.subject customer´s buying behaviour and decisions eng
dc.subject CRM eng
dc.title Hodnocení míry uspokojování potřeb zákazníků u společnosti mdexx Magnetronic Devices s.r.o. cze
dc.title.alternative MEASURE ASSESMENT SATISFYING NEED OF CUSTOMERS BY THE COMPANY MDEXX MAGNETRONIC DEVICES S.R.O. cze
dc.type bakalářská práce cze
dc.contributor.referee cze
dc.date.accepted 2006 cze
dc.description.abstract-translated The customer satisfaction rate evaluation at mdexx Magnetronic Devices Ltd., which deals in transformers, generators and inductors. My work contains a part, which explains various conceptions related to customers, e.g. customer´s buying behaviour and decisions, customers divided by their importance, theoretical ways of monitoring customer´s satisfaction, or types of marketing approach. The practical part then describes activities connected with specific implementation of customer´s satisfaction rating and also the products manufacturing framework, ways of delivery, logistical indexes evaluation, interfacing with the mother company, assessment of the processes and proposals of the possible solutions. cze
dc.description.department Ústav ekonomiky a managementu cze
dc.thesis.degree-discipline Veřejná ekonomika a správa cze
dc.thesis.degree-name Bc. cze
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní cze
dc.identifier.signature Práce dosud není ve studovně dostupná cze
dc.thesis.degree-program Hospodářská politika a správa cze
dc.description.grade Dokončená práce s úspěšnou obhajobou cze


Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit

K tomuto záznamu nejsou připojeny žádné soubory.

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam

Vyhledávání


Rozšířené hledání

Procházet

Můj účet