Tato bakalářská práce se zabývá využitím informačních a komunikačních technologií na středních školách. Řeší otázku programů veřejné správy pro podporu integrace počítačových technologií do procesu vzdělávání. Je zaměřená převážně na program Státní informační politiky, přesněji na Koncepci státní informační politiky ve vzdělávání. Tuto koncepci se snaží popsat a následně zhodnotit. Výsledky zhodnocení Koncepce jsou potvrzeny i provedeným dotazníkovým šetřením. Práce je taktéž zaměřena na vhodné metody využívání informačních a komunikačních technologií ve výuce a upozorňuje na možná úskalí z toho vyplývající.
This bachelor work concerns in using of information and communication technology at secondary schools. It solves questions of public administration programs for integration computer technology in to the process of education. It is above all intent on State information policy exactly on Conception of state information policy in education. And it tries to describe and evaluate this concept. Results of evaluated concept are confirmed by the survey. The project is also intent on suitable methods of information and communication technology using in education and it shows possible obstacles in result.