Digitální knihovnaUPCE
 

Fakulta elektrotechniky a informatiky / Faculty of Electrical Engineering and Informatics

Stálý URI pro tuto komunituhttps://hdl.handle.net/10195/3847

Práce obhájené před rokem 2008 jsou uloženy pouze v kolekci Vysokoškolské kvalifikační práce

Procházet

Search Results

Nyní se zobrazuje 1 - 4 z 4
  • ČlánekpreprintOtevřený přístup
    Komunikační strategie v praxi
    (DCD Publishing s.r.o., Praha, 2007) Holá, Jana
    V článku jsou uvedeny příklady celého komplexu obsahu interní komunikace: personální práce, interní marketing a manažerská komunikace a informační a komunikační infrastruktura firmy. Autorka stručně nástiňuje komunikační strategii - kdo jsou partneři firmy, jaký je cíl firemní komunikace s nimi, jaký je základní předpoklad dosažení cíle a jakými nástroji lze cíle dosáhnout.
  • ČlánekpreprintOtevřený přístup
    Interní školení a workshopy
    (DCD Publishing s.r.o., Praha, 2007) Holá, Jana
    Interní školení a workshopy jsou velmi účinným levným nástrojem interní komunikace, resp. vedení a řízení lidí. Přesto jsou neprávem opomíjeny a málo využívány. Článek je věnován jejich významu pro fungování firmy.
  • ČlánekpreprintOtevřený přístup
    Interní Public Relations
    (DCD Publishing s.r.o., Praha, 2007) Holá, Jana
    Interní komunikace, konkrétně i tedy interní PR, je velmi důležitá část firemní kultury a firemního fungování vůbec. Aktivity PR jsou součástí marketingové komunikace zaměřené na nejdůležitější skupiny vnější a vnitřní veřejnosti, tedy na zákazníky, dodavatele, ostatní odbornou či laickou veřejnost, ale také na zaměstnance, akcionáře, případně další vlastníky. Největší skupinou vnitřní veřejnosti jsou zaměstnanci a na ně se musí interní PR, které je součástí interního marketingu, zaměřovat především.
  • ČlánekpreprintOtevřený přístup
    The importance of internal company communication
    (Šiauliu Universitetas, 2007) Holá, Jana
    The article brings an overview of internal communication content. It clarifies the internal communication within the context of personal, marketing and other areas of the company control process. It is points out the synergy of each item from the manager's communication abilities and skills to using the information and communication technology tools. The second part of the article describes the selected results of field research, temporary status and trends of manager's views of the issue of the internal communication and proves the expectations of underrated meaning and the main reasons for ineffective communication.