Digitální knihovnaUPCE
 

Fakulta elektrotechniky a informatiky / Faculty of Electrical Engineering and Informatics

Stálý URI pro tuto komunituhttps://hdl.handle.net/10195/3847

Práce obhájené před rokem 2008 jsou uloženy pouze v kolekci Vysokoškolské kvalifikační práce

Procházet

Search Results

Nyní se zobrazuje 1 - 7 z 7
  • Bakalářská práceOtevřený přístup
    Šachové úlohy v Javě FX
    (Univerzita Pardubice, 2017) Jakoubek, Jakub; Šilar, Zdeněk
    Práce se zabývá tvorbou programu, ve kterém lze řešit šachové úlohy a zadávat nové. Nejprve je řečeno něco o šachových úlohách a jsou představeny některé již existující programy zabývající se stejnou problematikou. Následně jsou popsané použité technologie. Nakonec je rozepsán návrh a implementace programu.
  • Bakalářská práceOtevřený přístup
    Herní platforma Netbeans
    (Univerzita Pardubice, 2016) Janíček, Jaroslav; Šilar, Zdeněk
    V práci je věnována pozornost vývoji vlastních platforem NetBeans za pomoci platforem Java a JavaFX. Výsledkem je desktopová aplikace, kterou lze nainstalovat za pomocí instalačního balíku. Aplikace umí vytvářet 2D mapy obsahující dvě vrstvy a následné uložení do XML. Součástí aplikace je i vytvořená vzorová hra využívající prostředky aplikace jakožto vývojové prostředí.
  • Bakalářská práceOtevřený přístup
    Společenská hra pro Android
    (Univerzita Pardubice, 2014) Navrátil, Martin; Šilar, Zdeněk
    Práce byla vytvořena s cílem přenesení oblíbené deskové společenské hry "Activity" do zařízení s operačním systémem Android. Teoretická část pojednává o hře "Activity", jejích pravidlech a možné nástavbě. Dále pak o operačním systému Android, databázi SQLite a jazyku XML, které byly v práci využity. Implementační část se zabývá realizací aplikace. Podrobněji je popsána struktura aplikace a vnitřní databáze. Dále jsou popsány možnosti, rozšíření a s tím spojené výhody aplikace oproti původní deskové hře. Závěr práce je zaměřen na zabezpečení aplikace.
  • Bakalářská práceOtevřený přístup
    Mobilní čtečka DataMatrix kódu
    (Univerzita Pardubice, 2014) Musil, Matěj; Šilar, Zdeněk
    Cílem práce je vytvoření mobilní čtečky DataMatrix kódů pro operační systém Android. Teoretická část práce se zabývá porovnáním existujících systémů na trhu, dále popisem knihoven pro čtení a dekódování DataMatrix kódů, popisem operačního systému Android, databází SQLite, jazyka XML a knihovny Zxing. V neposlední řadě také popisem zabezpečení databáze na OS Android. Implementační část pojednává o realizaci aplikace. Rozebírá použití knihovny Zxing, strukturu databáze, tříd a Android komponent. Dále jsou popsány problémy katalogizace dat a jejich úpravy. Závěr práce pojednává o možnostech rozšíření a srovnání s konkurenčními produkty.
  • Bakalářská práceOtevřený přístup
    Účetní a fakturovací software
    (Univerzita Pardubice, 2013) Marek, Vratislav; Šilar, Zdeněk
    Tato bakalářská práce se věnuje realizaci fakturačního a účetního programu určeného pro drobné živnostníky. V práci je popsáno využití jazyka Java s důrazem na serializaci, vlákna a využití kolekcí, technologii XML a možnost tisku pomocí knihovny Java Print. V praktické části je realizováno jednoduché účetnictví včetně tvorby faktur. Aplikace navíc umožňuje tisk smlouvy o dílo, vedení deníku živnostníka a knihy jízd.
  • Bakalářská práceOtevřený přístup
    Designér formulářů pomocí Java Swing a XML
    (Univerzita Pardubice, 2013) Patočka, Jan; Šilar, Zdeněk
    Cílem práce je vytvoření modulu Designér, umožňující měnit za běhu aplikace vzhled a funkčnost formulářů. V teoretické části práce budou popsány technologie využité při implementaci (XML, Java Reflection, Swing, RMI). Formuláře budou popsány pomocí XML dokumentů uložených na serveru. Modul umožní generaci XML souboru z datového modelu a z již existujícího formuláře. Dále pak editaci tohoto souboru pomocí vlastního textového i grafického editoru (designéru).
  • Bakalářská práceOmezený přístup
    Ekonomický software pro podnikatele
    (Univerzita Pardubice, 2011) Dostalík, Tomáš; Šilar, Zdeněk
    V práci je věnována pozornost vývoji multiplatformní desktopové aplikace, určené k usnadnění činností spojených s provozováním živností, jako je například evidence a vystavování faktur, či kniha jízd. V teoretické části jsou představeny technologie využité k implementaci aplikace a dále jiné dostupné aplikace s podobným účelem a jejich porovnání s mou implementací této problematiky.