Digitální knihovnaUPCE
 

Fakulta elektrotechniky a informatiky / Faculty of Electrical Engineering and Informatics

Stálý URI pro tuto komunituhttps://hdl.handle.net/10195/3847

Práce obhájené před rokem 2008 jsou uloženy pouze v kolekci Vysokoškolské kvalifikační práce

Procházet

Search Results

Nyní se zobrazuje 1 - 7 z 7
  • Bakalářská práceOtevřený přístup
    Mobilní OpenGL ES aplikace
    (Univerzita Pardubice, 2018) Navrátil, Petr; Šilar, Zdeněk
    V této práci je nejprve popsán Operační systém Android a následně je popsáno OpenGL ES API pro práci s 2D a 3D grafikou. Jsou také vysvětleny důležité pojmy a popsány klíčové třídy a metody. Následně je realizována demonstrační aplikace pro Operační systém Android, která umožňuje vykreslit 2D a 3D objekty a využívá techniky pro práci s texturami, světelnými zdroji, kamerou a animacemi.
  • Bakalářská práceOtevřený přístup
    Mobilní aplikace pro základní školy
    (Univerzita Pardubice, 2018) Čapek, Jan; Šilar, Zdeněk
    Bakalářská práce se zabývá návrhem a implementací mobilní aplikace pro žáky základních škol. Součástí práce je webová aplikace, která slouží učitelům pro předávání dat aplikaci. Teoretická část práce se zabývá porovnáním již existujících aplikací a popsáním vhodné technologie pro realizaci. V praktické části je vyvinuta aplikace v jazyce Java pro operační systém Android a webová aplikace.
  • Bakalářská práceOmezený přístup
    Skladová evidence pro Android
    (Univerzita Pardubice, 2014) Semerák, Michal; Šilar, Zdeněk
    Cílem této práce je navrhnout a vytvořit aplikaci pro platformu Android za účelem provádění evidence pomocí přenosného zařízení. Zároveň je práce návodem jak správně a efektivně programovat pro tuto platformu za využití pokročilých technik a knihoven.
  • Bakalářská práceOtevřený přístup
    Společenská hra pro Android
    (Univerzita Pardubice, 2014) Navrátil, Martin; Šilar, Zdeněk
    Práce byla vytvořena s cílem přenesení oblíbené deskové společenské hry "Activity" do zařízení s operačním systémem Android. Teoretická část pojednává o hře "Activity", jejích pravidlech a možné nástavbě. Dále pak o operačním systému Android, databázi SQLite a jazyku XML, které byly v práci využity. Implementační část se zabývá realizací aplikace. Podrobněji je popsána struktura aplikace a vnitřní databáze. Dále jsou popsány možnosti, rozšíření a s tím spojené výhody aplikace oproti původní deskové hře. Závěr práce je zaměřen na zabezpečení aplikace.
  • Bakalářská práceOtevřený přístup
    Mikrosystém pro řízení vztahů se zákazníky
    (Univerzita Pardubice, 2014) Šanda, Štěpán; Šilar, Zdeněk
    Cílem práce je navrhnout a implementovat mobilní systém pro řízení vztahů se zákazníky, který bude komunikovat s webovou službou implementovanou v jazyce C#. Teoretická část bude věnována definici systému CRM, výběru mobilní platformy a doporučením pro tvorbu uživatelského rozhraní. V praktické části bude poté implementována webová služba, která bude komunikovat s databází a zajišťovat přenos dat mezi klientem a službou. Dále pak mobilní aplikaci sloužící jako klient pro komunikaci se serverem.
  • Bakalářská práceOtevřený přístup
    Mobilní čtečka DataMatrix kódu
    (Univerzita Pardubice, 2014) Musil, Matěj; Šilar, Zdeněk
    Cílem práce je vytvoření mobilní čtečky DataMatrix kódů pro operační systém Android. Teoretická část práce se zabývá porovnáním existujících systémů na trhu, dále popisem knihoven pro čtení a dekódování DataMatrix kódů, popisem operačního systému Android, databází SQLite, jazyka XML a knihovny Zxing. V neposlední řadě také popisem zabezpečení databáze na OS Android. Implementační část pojednává o realizaci aplikace. Rozebírá použití knihovny Zxing, strukturu databáze, tříd a Android komponent. Dále jsou popsány problémy katalogizace dat a jejich úpravy. Závěr práce pojednává o možnostech rozšíření a srovnání s konkurenčními produkty.
  • Bakalářská práceOtevřený přístup
    Mobilní aplikace pro vyhledání nejbližší recyklační stanice
    (Univerzita Pardubice, 2012) Holomek, Roman; Šilar, Zdeněk
    Tato bakalářská práce se zabývá problematikou programování pro platformu Android. Jsou zde popsána vývojová prostředí, jejich vlastnosti, výhody a nevýhody, dále také srovnání s ostatními platformami pro chytré telefony a výhody a nevýhody tohoto programování. Jako ukázka je k práci naprogramována funkční aplikace, která je určena k vyhledávání nejbližších recyklačních míst podle GPS ve vašem zařízení. Aplikace využívá knihovny Google Maps a je naprogramovaná v programovacích jazycích Java a XML.