1998/04 Scientific papers, Series B
Permanentní URI k tomuto záznamuhttps://hdl.handle.net/10195/38175
Procházet
Článekpeer-reviewedpublished Otevřený přístup Current problems of marketing management of Czech railways(Univerzita Pardubice, 1999) Řezníček, Bohumil; Orava, FrantišekPříspěvek je zaměřen na současné problémy marketingové strategie Českých drah. Jsou analyzovány základní problémy Českých drah jako marketingového objektu. Je zde prezentována možná obchodní strategie s ohledem na rozvoj výstupu přepravy, ekonomické prostředí jakož i na požadavky na přepravu zboží.Článekpeer-reviewedpublished Otevřený přístup Perspectives and objectives of freight traffic on Czech railways(Univerzita Pardubice, 1999) Řezníček, Bohumil; Šaradín, PavelČlánek popisuje současnou nabídku Českých drah v oblasti nákladní přepravy a hodnotí trendy k rozvoji této oblasti. Popisuje se zde také nová organizace prodeje služeb a aplikace marketingových nástrojů k dosažení cílů společnosti.Článekpeer-reviewedpublished Otevřený přístup Perspectives and objectives of public passenger traffic on Czech railways(Univerzita Pardubice, 1999) Melichar, Vlastimil; Řezníček, BohumilKromě součástí osobní přepravy včetně doplňkových služeb je v tomto článku analyzována také marketingová strategie a navrhované změny v osobní přepravě na Českých drahách.