Bakalářské práce / Bachelor's works ÚPEM FES (Bc.)
Permanentní URI k tomuto záznamuhttps://hdl.handle.net/10195/47882
Procházet
15 výsledky
Search Results
Bakalářská práce Otevřený přístup Marketingová komunikace zvoleného podniku(Univerzita Pardubice, 2024) Bakešová, Andrea; Kantorová, KateřinaBakalářská práce se zaměřuje na navržení komunikační marketingové strategie pro akciovou společnost POLYMED medical CZ. Cílem je zanalyzovat prostředí a následně navrhnout odpovídající marketingovou komunikační strategii. Teoretická část práce se zabývá definicí základních pojmů marketingové komunikace, popisuje podstatu strategického řízení a analýzu prostředí. Praktická část se věnuje popisu podniku, analýze vnějšího mikroprostředí, analýze vnitřního mikroprostředí a následným návrhům marketingové komunikační strategie.Bakalářská práce Otevřený přístup Marketingová strategie pro zvolený podnik(Univerzita Pardubice, 2023) Nguyenová, Hana; Kantorová, KateřinaBakalářská práce s názvem "Marketingová strategie pro zvolený podnik" se věnuje tématům spojeným s marketingovou strategií jak z teoretického hlediska, tak praktického. Zabývá se marketingovým mixem a prostředím a v neposlední řadě také návrhům na vhodné změny ve strategii podniku působícím v gastronomii a pohostinství.Bakalářská práce Otevřený přístup Analýza a návrh marketingového mixu v oblasti služeb(Univerzita Pardubice, 2020) Krátká, Lucie; Kantorová, KateřinaPráce je věnována zpracování analýzy a návrhu marketingového mixu v oblasti služeb. Zabývá se marketingem v oblasti služeb. Je zaměřena na návrh marketingového mixu v konkrétním restauračním zařízení.Bakalářská práce Otevřený přístup Marketingová analýza produktu(Univerzita Pardubice, 2020) Dvořáková, Anna; Kantorová, KateřinaBakalářská práce se zabývá marketingovou analýzou produktu zaměřenou na výrobkovou řadu MX ve společnosti Kästle CZ, a.s. V první části práce jsou rozebrány základní pojmy související s řešenou problematikou. Druhá část práce obsahuje představení společnosti a marketingové šetření. Na závěr jsou provedeny analýzy, vyhodnocení získaných dat a sestavení možného návrhu pro společnost.Bakalářská práce Otevřený přístup Marketingový mix zvoleného podniku(Univerzita Pardubice, 2019) Nulíčková, Kristýna; Kantorová, KateřinaBakalářská práce se zabývá analýzou marketingového mixu ve zvoleném podniku - v hotelu Svatý Hubert ve Zbraslavicích, který poskytuje ubytovací, stravovací, doplňkové i cateringové služby. Cílem práce je provést analýzu marketingového mixu vybraného podniku a na základě stávajícího marketingového mixu a současné situace na trhu navrhnout vhodné změny. Z analýzy marketingového mixu hotelu a provedené analýzy konkurence je vytvořena SWOT analýza, jejíž výsledky přispěly k sestavení návrhu změn.Bakalářská práce Otevřený přístup Marketing na průmyslových trzích(Univerzita Pardubice, 2019) Musilová, Barbora; Kantorová, KateřinaPředmětem mé bakalářské práce "Marketing na průmyslovych trzích" je popis marketingovych činností ve společnosti EKOMETAL-E, spol. s r.o. a návrh marketingovych aktivit směřovanych na B2B zákazníky.Bakalářská práce Otevřený přístup Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků(Univerzita Pardubice, 2019) Páralová, Jitka; Kantorová, KateřinaBakalářská práce se zabývá marketingovým výzkumem ve společnosti Kanzelsberger. Cílem práce je analýza spokojenosti zákazníků pobočky Svitavy a analýza získaných dat. Na základě výsledků šetření jsou navrhnuta doporučení a změny, které by měly spokojenost zákazníků zvýšit.Bakalářská práce Otevřený přístup Marketingový mix v oblasti služeb(Univerzita Pardubice, 2019) Svatoňová, Eva; Kantorová, KateřinaBakalářská práce se zabývá analýzou marketingového mixu společnosti A-Z Projekt s.r.o., která se orientuje na zprostředkování vlastního bydlení pomocí balíčku služeb. Cílem bakalářské práce je navrhnout změny pro zlepšení propagace podniku. Důraz je kladen na tvorbu nového komunikačního mixu a změnu vnímání poskytovaných služeb jako balíčku.Bakalářská práce Otevřený přístup Marketingová analýza současné situace a návrh vhodné strategie pro rozvoj zvoleného podniku(Univerzita Pardubice, 2019) Honková, Anna; Kantorová, KateřinaCílem bakalářské práce je analýza podniku a konkurence. Specifikace vlastností zákazníků a jejich požadavků. Na základě zjištěných skutečností navrhnutí marketingové strategie. Práce je rozdělená do dvou částí. První část obsahuje seznámení se základními pojmy spojené s řešenou problematikou. Popisuje význam marketingu, segmentaci trhu, nástroje marketingové mixu a konkurenční analýzu. Druhá část obsahuje seznámení s vybraným hotelem. Dochází k zhodnocení současné situace hotelu vůči konkurenci. Závěr práce popisuje možné návrhy na budoucí rozvoj hotelu. Rozsah práce koresponduje s osnovami.Bakalářská práce Otevřený přístup Analýza marketingových činností ve vybraném podniku(Univerzita Pardubice, 2018) Kubec, Josef; Kantorová, KateřinaPráce se zabývá analýzou marketingových činností ve společnosti Porsche Hradec Králové, autorizovaném dealeru vozů ŠKODA. Nejprve se věnuje vymezení pojmů, které jsou z hlediska marketingových činností důležité a jsou stěžejní pro praktickou aplikaci. Následně představuje zkoumanou společnost, její strategický marketing a složky marketingového mixu, dále analyzuje konkurenceschopnost podniku a dopad eventů na prodejnost. Závěr práce je věnován výběru marketingových nástrojů vhodných ke změně a návrhu nových možností jejich užívání.