Bakalářské práce / Bachelor's works ÚPEM FES (Bc.)
Permanentní URI k tomuto záznamuhttps://hdl.handle.net/10195/47882
Procházet
2 výsledky
Search Results
Bakalářská práce Otevřený přístup Využitie marketingového mixu v oblasti služieb u zvolenej spoločnosti(Univerzita Pardubice, 2017) Melounová, Jana; Kantorová, KateřinaBakalárska práca sa zaoberá analýzou a využitím marketingového mixu v oblasti služieb u spoločnosti Skřivánek s.r.o. V teoretickej časti sú vymedzené základné pojmy týkajúce sa tejto problematiky. Praktická časť je zameraná na charakteristiku spoločnosti a analýzu nástrojov marketingového mixu. Na základe tejto analýzy sú navrhnuté odporučenia a stratégie vedúce k zlepšeniu.Bakalářská práce Otevřený přístup Aplikace marketingového mixu ve vybrané organizaci(Univerzita Pardubice, 2016) Podolská, Iveta; Kantorová, KateřinaPředmětem bakalářské práce "Aplikace marketingového mixu ve vybrané organizaci" je analýza současného marketingového mixu společnosti Tyrolit a sestavení zlepšujících opatření pro tvorbu nového marketingového mixu společnosti. Teoretická část vychází z odborné literatury. Jsou zde vysvětleny základní pojmy, jako je marketing, marketingový mix a jeho složky. V praktické části je představena společnost Tyrolit a její marketingový mix. Následuje zhodnocení a navržení doporučení pro tvorbu nového marketingového mixu.