Digitální knihovnaUPCE
 

Bakalářské práce / Bachelor's works ÚPEM FES (Bc.)

Permanentní URI k tomuto záznamuhttps://hdl.handle.net/10195/47882

Procházet

Search Results

Nyní se zobrazuje 1 - 4 z 4
  • Bakalářská práceOtevřený přístup
    Marketingový mix vybrané firmy
    (Univerzita Pardubice, 2024) Vavřičková, Nikola; Kožená, Marcela
    Bakalářská práce se zabývá analýzou marketingového mixu společnosti Mias OC s.r.o. První část bakalářské práce se věnuje teoretickým pojmům v oblasti marketingu a marketingového mixu. Druhá část se zaměřuje na popis společnosti, rozbor jejího marketingového mixu, situační analýzu vnitřního a vnějšího prostředí a návrhy a doporučení na zlepšení. Závěr práce shrnuje, co je cílem práce a jak se tento cíl podařilo naplnit.
  • Bakalářská práceOtevřený přístup
    Marketingový mix firmy XZ, s.r.o.
    (Univerzita Pardubice, 2021) Bišofová, Jitka; Kožená, Marcela
    Bakalářská práce na téma "Marketingový mix firmy XZ, s.r.o." se zabývá marketingovým mixem firmy Marelli Automotive Lighting Jihlava, a jeho optimalizací v souladu s podnikovou strategií.
  • Bakalářská práceOtevřený přístup
    Využitie marketingového mixu v oblasti služieb u zvolenej spoločnosti
    (Univerzita Pardubice, 2017) Melounová, Jana; Kantorová, Kateřina
    Bakalárska práca sa zaoberá analýzou a využitím marketingového mixu v oblasti služieb u spoločnosti Skřivánek s.r.o. V teoretickej časti sú vymedzené základné pojmy týkajúce sa tejto problematiky. Praktická časť je zameraná na charakteristiku spoločnosti a analýzu nástrojov marketingového mixu. Na základe tejto analýzy sú navrhnuté odporučenia a stratégie vedúce k zlepšeniu.
  • Bakalářská práceOtevřený přístup
    Aplikace marketingového mixu ve vybrané organizaci
    (Univerzita Pardubice, 2016) Podolská, Iveta; Kantorová, Kateřina
    Předmětem bakalářské práce "Aplikace marketingového mixu ve vybrané organizaci" je analýza současného marketingového mixu společnosti Tyrolit a sestavení zlepšujících opatření pro tvorbu nového marketingového mixu společnosti. Teoretická část vychází z odborné literatury. Jsou zde vysvětleny základní pojmy, jako je marketing, marketingový mix a jeho složky. V praktické části je představena společnost Tyrolit a její marketingový mix. Následuje zhodnocení a navržení doporučení pro tvorbu nového marketingového mixu.