Bakalářské práce / Bachelor's works ÚPEM FES (Bc.)
Permanentní URI k tomuto záznamuhttps://hdl.handle.net/10195/47882
Procházet
4 výsledky
Search Results
Bakalářská práce Otevřený přístup Cenová strategie na B2B trhu(Univerzita Pardubice, 2024) Kurcikašvili, Tamara; Kantorová, KateřinaBakalářská práce zkoumá cenovou strategii na B2B trhu, představuje faktory ovlivňující rozhodování o cenách a analyzuje různé přístupy k cenové strategii, včetně strategií založených na životním cyklu produktu, kvalitě produktu a segmentaci trhu. Dále se zabývá procesem tvorby cen a situační analýzou prostředí, včetně analýzy makroprostředí, mezoprostředí a analýzy zákazníků. Na základě provedených analýz je navržena konkrétní cenová strategie pro společnost XYZ, která je aplikována na vybranou zakázku.Bakalářská práce Otevřený přístup Využitie marketingového mixu v oblasti služieb u zvolenej spoločnosti(Univerzita Pardubice, 2017) Melounová, Jana; Kantorová, KateřinaBakalárska práca sa zaoberá analýzou a využitím marketingového mixu v oblasti služieb u spoločnosti Skřivánek s.r.o. V teoretickej časti sú vymedzené základné pojmy týkajúce sa tejto problematiky. Praktická časť je zameraná na charakteristiku spoločnosti a analýzu nástrojov marketingového mixu. Na základe tejto analýzy sú navrhnuté odporučenia a stratégie vedúce k zlepšeniu.Bakalářská práce Otevřený přístup Aplikace marketingového mixu ve vybrané organizaci(Univerzita Pardubice, 2016) Podolská, Iveta; Kantorová, KateřinaPředmětem bakalářské práce "Aplikace marketingového mixu ve vybrané organizaci" je analýza současného marketingového mixu společnosti Tyrolit a sestavení zlepšujících opatření pro tvorbu nového marketingového mixu společnosti. Teoretická část vychází z odborné literatury. Jsou zde vysvětleny základní pojmy, jako je marketing, marketingový mix a jeho složky. V praktické části je představena společnost Tyrolit a její marketingový mix. Následuje zhodnocení a navržení doporučení pro tvorbu nového marketingového mixu.Bakalářská práce Otevřený přístup Marketingový mix vybraného podniku(Univerzita Pardubice, 2014) Vyleťal, Tomáš; Kantorová, KateřinaBakalářská práce se zabývá Analýzou marketingového mixu. V teoretické části jsou vymezeny základní pojmy k této problematice. Další část je zaměřena na představení společnosti HELUZ v. o. s. a analýzu jednotlivých nástrojů marketingového mixu. Na základě analýz jsou doporučeny návrhy na zlepšení.