Digitální knihovnaUPCE
 

Bakalářské práce / Bachelor's works ÚPEM FES (Bc.)

Permanentní URI k tomuto záznamuhttps://hdl.handle.net/10195/47882

Procházet

Search Results

Nyní se zobrazuje 1 - 10 z 52
  • Bakalářská práceOtevřený přístup
    Marketingová komunikace při budování společné značky
    (Univerzita Pardubice, 2024) Covalciuc, Nicoleta; Kantorová, Kateřina
    Bakalářská práce se věnuje problematice budování společné značky +inovace a jejímu vlivu na podniky, které pod ní vystupují. Cílem práce je navrhnout komunikaci Public Relations tak, aby byla posílena společná značka +inovace. První část práce se zabývá definicí základních pojmů jako je marketing, marketingový mix, marketingová komunikace, značka, PR. Druhá část práce se věnuje představení společné značky, popisů jejich aktivit, analýzu dotazníkové šetření a návrh PR komunikace.
  • Bakalářská práceOtevřený přístup
    Marketingová strategie podniku
    (Univerzita Pardubice, 2024) Žídková, Gabriela; Kantorová, Kateřina
    Bakalářská práce se zabývá vytvořením marketingové strategie pro živnost podnikající ve výživovém poradenství. První část práce je věnována vysvětlením teoretických pojmů marketingu. V druhé části je představen podnik a provedena analýza marketingového prostředí. Na závěr práce obsahuje doporučení a návrh marketingové strategie.
  • Bakalářská práceOtevřený přístup
    Marketingová segmentace zvoleného trhu
    (Univerzita Pardubice, 2024) Kutalová, Aneta; Kantorová, Kateřina
    Bakalářská práce zkoumá segmentační strategii holdingu na základě zákaznických segmentů a měření trhu. Podle provedených analýz jsou navržena doporučení, jak zlepšit segmentační strategii holdingu.
  • Bakalářská práceOtevřený přístup
    Propagace na B2B trhu
    (Univerzita Pardubice, 2024) Korábová, Tereza; Kantorová, Kateřina
    Cílem práce je navrhnout vhodnou propagační strategii pro zvolený podnik na základě analýzy vnitřního a vnějšího prostředí. Práce je rozdělena do dvou částí. V teoretické části jsou popsány základní pojmy, které přibližují problematiku. Druhá část se zabývá popisem podniku, analýzami marketingového prostředí. Závěr je tvořen SWOT analýzou, na jejímž základě je podniku doporučena vhodná strategie propagace.
  • Bakalářská práceOtevřený přístup
    Marketingová komunikace zvoleného podniku
    (Univerzita Pardubice, 2024) Bakešová, Andrea; Kantorová, Kateřina
    Bakalářská práce se zaměřuje na navržení komunikační marketingové strategie pro akciovou společnost POLYMED medical CZ. Cílem je zanalyzovat prostředí a následně navrhnout odpovídající marketingovou komunikační strategii. Teoretická část práce se zabývá definicí základních pojmů marketingové komunikace, popisuje podstatu strategického řízení a analýzu prostředí. Praktická část se věnuje popisu podniku, analýze vnějšího mikroprostředí, analýze vnitřního mikroprostředí a následným návrhům marketingové komunikační strategie.
  • Bakalářská práceOtevřený přístup
    Cenová strategie na B2B trhu
    (Univerzita Pardubice, 2024) Kurcikašvili, Tamara; Kantorová, Kateřina
    Bakalářská práce zkoumá cenovou strategii na B2B trhu, představuje faktory ovlivňující rozhodování o cenách a analyzuje různé přístupy k cenové strategii, včetně strategií založených na životním cyklu produktu, kvalitě produktu a segmentaci trhu. Dále se zabývá procesem tvorby cen a situační analýzou prostředí, včetně analýzy makroprostředí, mezoprostředí a analýzy zákazníků. Na základě provedených analýz je navržena konkrétní cenová strategie pro společnost XYZ, která je aplikována na vybranou zakázku.
  • Bakalářská práceOtevřený přístup
    Marketingová strategie při založení nové pobočky
    (Univerzita Pardubice, 2024) Šolc, Martin; Kantorová, Kateřina
    Cílem práce je zpracovat marketingový návrh na rozšíření stávajících služeb, po předchozí analýze výchozí situace zvoleného podniku.
  • Bakalářská práceOtevřený přístup
    Marketing na vybraném trhu průmyslového zboží
    (Univerzita Pardubice, 2023) Sýkorová, Hana; Kantorová, Kateřina
    Předmětem mé práce "Marketing na vybraném trhu průmyslového zboží." je přiblížit problematiku stávající situace na trhu, výběr vhodných marketingových nástrojů a navržení vhodné marketingové strategie pro podnik DVOŘÁK - svahové sekačky, s.r.o. Teoretická část práce se zabývá především vymezením základních pojmů, mezi které patří definice marketingu, B2B trh, marketingový mix, analýzy trhu. V praktické části je představen podnik DVOŘÁK - svahové sekačky, s.r.o. a navržení vhodné marketingové strategie pro tento podnik.
  • Bakalářská práceOtevřený přístup
    Marketingová situační analýza zvoleného podniku
    (Univerzita Pardubice, 2023) Veselá, Eliška; Kantorová, Kateřina
    Hlavním zaměřením této bakalářské práce je marketingová situační analýza zámecké kavárny Empir Cafe na Kačině. Cílem práce je zhodnotit současnou situaci kavárny a navrhnout vhodné marketingové strategie pro další rozvoj. Práce se zaměřuje na analýzu vnějšího i vnitřního prostředí a na analýzu prvků marketingového mixu. V rámci práce jsou rovněž navrženy konkrétní nástroje a opatření pro implementaci navržené strategie.
  • Bakalářská práceOtevřený přístup
    Návrh komunikační strategie pro zvolený podnik
    (Univerzita Pardubice, 2023) Ročárková, Eliška; Kantorová, Kateřina
    Tato práce se zabývá marketingovou komunikační strategií firmy Energotherm Praha s.r.o. Cílem je navrhnout komunikační strategii na základě stávající komunikační strategie firmy, komunikace konkurence a zákaznického chování cílového segmentu na trhu. První část definuje odborné problematiky, druhá popisuje stávající komunikační strategii, zákaznické chování a konkurenci. V závěru jsou uvedena doporučení pro tvorbu nové komunikační strategie.