Digitální knihovnaUPCE
 

Bakalářské práce / Bachelor's works ÚPEM FES (Bc.)

Permanentní URI k tomuto záznamuhttps://hdl.handle.net/10195/47882

Procházet

Search Results

Nyní se zobrazuje 1 - 3 z 3
  • Bakalářská práceOtevřený přístup
    Marketingové nástroje a vývojové trendy v oblasti internetového marketingu
    (Univerzita Pardubice, 2019) Gablovič, Rastislav; Bílková, Renáta
    Práce je zaměřena na internetové marketingové nástroje a jejich rozdělení. Zaměřuje se především na tři druhy, a to SEO, e-mail marketing a reklamu na sociálních sítích. Součástí práce je také pohled na aktuální vývoj jednotlivých internetových marketingových nástrojů a jejich trend pro nejbližší roky. Závěrečná část ukazuje využití jednotlivých internetových marketingových nástrojů při propagaci události fantasy festivalu.
  • Bakalářská práceOtevřený přístup
    Daňová evidencia verzus účtovníctvo
    (Univerzita Pardubice, 2018) Hromuľáková, Petra; Sejkora, František
    Táto bakalárska práca sa zaoberá porovnávaním účtovníctva a daňovej evidencie. Prvá kapitola je zameraná na účtovníctvo, vymedzenie základného cieľa, funkcií, zásad. Druhá časť sa zaoberá charakteristikou daňovej evidencie, formou vedenia, prechodom z evidencie na účtovníctvo. Posledné dve kapitoly sú sústredené na určenie administratívnej a ekonomickej náročnosti týchto dvoch systémov, a na prípadné zhodnotenie, odporučenia.
  • Bakalářská práceOtevřený přístup
    Využitie marketingového mixu v oblasti služieb u zvolenej spoločnosti
    (Univerzita Pardubice, 2017) Melounová, Jana; Kantorová, Kateřina
    Bakalárska práca sa zaoberá analýzou a využitím marketingového mixu v oblasti služieb u spoločnosti Skřivánek s.r.o. V teoretickej časti sú vymedzené základné pojmy týkajúce sa tejto problematiky. Praktická časť je zameraná na charakteristiku spoločnosti a analýzu nástrojov marketingového mixu. Na základe tejto analýzy sú navrhnuté odporučenia a stratégie vedúce k zlepšeniu.