Bakalářské práce / Bachelor's works ÚPEM FES (Bc.)
Permanentní URI k tomuto záznamuhttps://hdl.handle.net/10195/47882
Procházet
3 výsledky
Search Results
Bakalářská práce Otevřený přístup Marketingové nástroje a vývojové trendy v oblasti internetového marketingu(Univerzita Pardubice, 2019) Gablovič, Rastislav; Bílková, RenátaPráce je zaměřena na internetové marketingové nástroje a jejich rozdělení. Zaměřuje se především na tři druhy, a to SEO, e-mail marketing a reklamu na sociálních sítích. Součástí práce je také pohled na aktuální vývoj jednotlivých internetových marketingových nástrojů a jejich trend pro nejbližší roky. Závěrečná část ukazuje využití jednotlivých internetových marketingových nástrojů při propagaci události fantasy festivalu.Bakalářská práce Otevřený přístup Daňová evidencia verzus účtovníctvo(Univerzita Pardubice, 2018) Hromuľáková, Petra; Sejkora, FrantišekTáto bakalárska práca sa zaoberá porovnávaním účtovníctva a daňovej evidencie. Prvá kapitola je zameraná na účtovníctvo, vymedzenie základného cieľa, funkcií, zásad. Druhá časť sa zaoberá charakteristikou daňovej evidencie, formou vedenia, prechodom z evidencie na účtovníctvo. Posledné dve kapitoly sú sústredené na určenie administratívnej a ekonomickej náročnosti týchto dvoch systémov, a na prípadné zhodnotenie, odporučenia.Bakalářská práce Otevřený přístup Využitie marketingového mixu v oblasti služieb u zvolenej spoločnosti(Univerzita Pardubice, 2017) Melounová, Jana; Kantorová, KateřinaBakalárska práca sa zaoberá analýzou a využitím marketingového mixu v oblasti služieb u spoločnosti Skřivánek s.r.o. V teoretickej časti sú vymedzené základné pojmy týkajúce sa tejto problematiky. Praktická časť je zameraná na charakteristiku spoločnosti a analýzu nástrojov marketingového mixu. Na základe tejto analýzy sú navrhnuté odporučenia a stratégie vedúce k zlepšeniu.