Bakalářské práce / Bachelor's works ÚPEM FES (Bc.)
Permanentní URI k tomuto záznamuhttps://hdl.handle.net/10195/47882
Procházet
3 výsledky
Search Results
Bakalářská práce Otevřený přístup Dopad aplikace konceptu Průmysl 4.0 ve vybraném podniku(Univerzita Pardubice, 2024) Korbářová, Veronika; Šenec, AlexandrCílem bakalářské práce je prostřednictvím analýzy posoudit dopad aplikace konceptu Průmysl 4.0 ve vybraném podniku a na základě zjištěných informací navrhnout opatření ke zlepšení stavu. První polovina práce je věnována obecné teorii, která zahrnuje vymezení základních pojmů jako je podnik, jeho konkurenceschopnost, efektivita, výkonnost, přidaná hodnota a produktivita. Dále je představen samotný koncept Průmysl 4.0. Teoretická část je zakončena dotacemi. Druhá polovina práce je zaměřena na představení společnosti OEZ s.r.o. a aplikaci konceptu Průmysl 4.0 společně s jeho dopady na provozní, obchodní a ekonomickou situaci podniku. V návaznosti na souhrn dopadů a hodnocení jsou závěrem představeny doporučení pro podnik.Bakalářská práce Otevřený přístup Posouzení procesu outsourcingu ve vybraném podniku(Univerzita Pardubice, 2023) Michal, Daniel; Šenec, AlexandrTato práce je věnována posouzení výhodnosti outsourcingu ve výrobním podniku. Proces outsourcingu je hodnocen pomocí autorem zvolených kritérií, skládajících se z kvantitativní a kvalitativní analýzy, umožňujících objektivní zhodnocení. Pro posouzení procesu outsourcingu byla autorem zvolena činnost pořizování obalového materiálu.Bakalářská práce Otevřený přístup Analýza zákaznických služeb(Univerzita Pardubice, 2020) Sluková, Klára; Šenec, AlexandrTato bakalářská práce se zabývá analýzou zákaznických služeb v úseku Customer Service ve společnosti Siemens, s.r.o. V první části práce jsou definovány základní teoretické pojmy, jakou jsou podnik, strategie podniku, zákazník a péče o něj a v neposlední řadě definice služeb. V následující praktické části je představena společnost a oddělení, ve kterém byla analýza služeb prováděna. Součástí praktické části je i samostatná analýza prodejních a poprodejních zákaznických služeb. Provedená analýza se vztahuje na období 2015 až 2019. Poslední část obsahuje zhodnocení činnosti oddělení a doporučení pro zlepšení.