dc.contributor.advisor |
Retka, Tomáš |
|
dc.contributor.author |
Bělínová, Karolína
|
|
dc.date.accessioned |
2023-09-12T12:52:13Z |
|
dc.date.available |
2023-09-12T12:52:13Z |
|
dc.date.issued |
2023 |
|
dc.date.submitted |
2023-06-15 |
|
dc.identifier.uri |
https://hdl.handle.net/10195/82186 |
|
dc.description.abstract |
Bakalářská práce se zabývá tím, jaké faktory a procesy jsou dle názorů informantek klíčové pro zdravý vývoj předškolního dítěte. Rozhovory byly realizovány se zaměstnankyněmi soukromé mateřské školy sídlící v Praze a dále s matkami dětí do této mateřské školy v současnosti docházejících nebo těch dětí, které jí navštěvovaly v minulosti. Další část bakalářské práce se zabývá rozdíly mezi soukromým a veřejným vzdělávacím sektorem a tím, jak jsou tyto rozdíly vnímané tázanými informantkami. Cílem bakalářské práce je analyzovat názory a interpretace dotazovaných informantek, jak nahlíží na procesy a faktory, které mohou negativně nebo pozitivně ovlivňovat vývoj dítěte předškolního věku. |
cze |
dc.language.iso |
cze |
|
dc.publisher |
Univerzita Pardubice |
cze |
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
děti v předškolním věku |
cze |
dc.subject |
soukromý vzdělávací sektor |
cze |
dc.subject |
veřejný vzdělávací sektor |
cze |
dc.subject |
mateřská škola |
cze |
dc.subject |
předškolní vzdělávání |
cze |
dc.subject |
vývoj dítěte |
cze |
dc.subject |
koncept habitu a kapitálů |
cze |
dc.subject |
preschool child |
eng |
dc.subject |
private education sector |
eng |
dc.subject |
public education sector |
eng |
dc.subject |
kindergarten |
eng |
dc.subject |
preschool education |
eng |
dc.subject |
child's development |
eng |
dc.subject |
concept habits and capitals |
eng |
dc.title |
Vývoj dětí v předškolním věku v návaznosti na sociální zázemí |
cze |
dc.title.alternative |
Development of preschool children in relation to social background |
eng |
dc.type |
bakalářská práce |
cze |
dc.contributor.referee |
Viková, Lada |
|
dc.date.accepted |
2023-08-29 |
|
dc.description.abstract-translated |
The bachelor thesis deals with what factors and processes are, according to the informants, key for the healthy development of a preschool child. The interviews were implemented with female employees of private kindergartens which was based in Prague and also with mothers of children currently attending this kindergarten or those who attended in the past. Another part of the bachelor thesis deals with the differences between the private and public education sector and how these differences are perceived by the interviewed informants. The aim of the bachelor thesis is to analyze the opinions and interpretations of the interviewed informants, how they view the processes and factors that can negatively or positively influence the development of a preschool child. |
eng |
dc.description.department |
Fakulta filozofická |
cze |
dc.thesis.degree-discipline |
Sociální a kulturní antropologie |
cze |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Pardubice. Fakulta filozofická |
cze |
dc.thesis.degree-program |
Sociální a kulturní antropologie |
cze |
dc.description.defence |
Studentka představila svoji bakalářskou práci a nastínila základní teoretické a metodologické východiska svého terénního výzkumu. Byly přečteny posudky vedoucího a oponenta, na jejichž základě proběhla diskuse a vědecká rozprava. Studentka práci obhájila. |
cze |
dc.identifier.stag |
46880 |
|
dc.description.grade |
Dokončená práce s úspěšnou obhajobou |
cze |