dc.contributor.advisor |
Šándorová, Zdenka |
|
dc.contributor.author |
Lelková, Anna
|
|
dc.date.accessioned |
2023-09-12T12:50:29Z |
|
dc.date.available |
2023-09-12T12:50:29Z |
|
dc.date.issued |
2023 |
|
dc.date.submitted |
2023-06-15 |
|
dc.identifier.uri |
https://hdl.handle.net/10195/82073 |
|
dc.description.abstract |
Tato diplomová práce se zabývá využitím terapeutické metody EEG biofeedback v resocializační pedagogice. Práce se skládá ze dvou částí. Teoretická část práce nejprve představuje pojem resocializační pedagogika a poté vysvětluje čtenářům základní pojmy, jako jsou neurovědy, neurologie, neuropedagogika, neurotechnologie, EEG a biofeedback. Dále uvádí čtenáře do historie biofeedbacku a následně do současného stavu poznání. Praktická část je věnována pozorování, rozhovorům a analýze tréninkových jednotek. Cílem práce je zhodnocení možnosti využití metody EEG biofeedback v praxi resocializačního pedagoga. |
cze |
dc.format |
91 s. |
|
dc.language.iso |
cze |
|
dc.publisher |
Univerzita Pardubice |
cze |
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
EEG biofeedback |
cze |
dc.subject |
biologická aktivita |
cze |
dc.subject |
neuropedagogika |
cze |
dc.subject |
resocializační pedagogika |
cze |
dc.subject |
EEG biofeedback |
eng |
dc.subject |
biological activity |
eng |
dc.subject |
neuropedagogy |
eng |
dc.subject |
resocialization pedagogy |
eng |
dc.title |
Využití terapeutické metody EEG biofeedback v resocializační pedagogice |
cze |
dc.title.alternative |
Use of the therapeutic method of EEG biofeedback in resocialization pedagogy |
eng |
dc.type |
diplomová práce |
cze |
dc.contributor.referee |
Ďatko, Ilona |
|
dc.date.accepted |
2023-08-23 |
|
dc.description.abstract-translated |
This diploma thesis deals with the use of the therapeutic method EEG biofeedback in resocialization pedagogy. The work consists of two parts. The theoretical part of the thesis first introduces the concept of resocialization pedagogy and then explains to readers basic concepts such as neuroscience, neurology, neuropedagogy, neurotechnology, EEG and biofeedback. It also introduces the reader to the history of biofeedback and subsequently to the current state of knowledge. The practical part is devoted to observation, interviews and analysis of training units. The goal of the thesis is to evaluate the possibility of using the EEG biofeedback method in the practice of a resocialization pedagogue. |
eng |
dc.description.department |
Fakulta filozofická |
cze |
dc.thesis.degree-discipline |
Resocializační pedagogika |
cze |
dc.thesis.degree-name |
Mgr. |
|
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Pardubice. Fakulta filozofická |
cze |
dc.thesis.degree-program |
Resocializační pedagogika |
cze |
dc.description.defence |
Uchazečka představila práci v motivaci, příběhu zpracování a výsledek. Odpověděla na otázky členů komise. |
cze |
dc.identifier.stag |
45658 |
|
dc.description.grade |
Dokončená práce s úspěšnou obhajobou |
cze |