dc.contributor.advisor |
Pojkarová, Kateřina |
|
dc.contributor.author |
Kormošová, Pavla
|
|
dc.date.accessioned |
2023-08-15T08:00:08Z |
|
dc.date.available |
2023-08-15T08:00:08Z |
|
dc.date.issued |
2023 |
|
dc.date.submitted |
2023-05-12 |
|
dc.identifier.uri |
https://hdl.handle.net/10195/81760 |
|
dc.description.abstract |
Práce se zabývá hodnocením kvality služeb společnosti Ryanair DAC generací Z a obsahuje 4 kapitoly. První kapitola se zabývá teoretickým vymezením kvality v letecké dopravě a jsou zde charakterizovány teoretické aspekty měření kvality a spokojenosti. Druhá kapitola obsahuje představení společnosti Ryanair DAC, charakteristiku současných generacích a analýzu současného stavu pomocí dotazníkového šetření. Obsahem třetí kapitoly jsou návrhy na zlepšení kvality a zvýšením spokojenosti. Návrhy jsou následně ve čtvrté kapitole zhodnoceny. |
cze |
dc.format |
87 s., 6 s. příl. |
|
dc.language.iso |
cze |
|
dc.publisher |
Univerzita Pardubice |
cze |
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
letecká doprava |
cze |
dc.subject |
kvalita služeb |
cze |
dc.subject |
Ryanair DAC |
cze |
dc.subject |
generace |
cze |
dc.subject |
air transport |
eng |
dc.subject |
service quality |
eng |
dc.subject |
Ryanair DAC |
eng |
dc.subject |
generations |
eng |
dc.title |
Hodnocení kvality služeb letecké společnosti Ryanair DAC generací Z |
cze |
dc.title.alternative |
Evaluation of Ryanair DAC service quality by generation Z |
eng |
dc.type |
diplomová práce |
cze |
dc.contributor.referee |
Trpišovský, Martin |
|
dc.date.accepted |
2023-06-07 |
|
dc.description.abstract-translated |
The thesis deals with the evaluation of the service quality of Ryanair DAC by generation Z and contains four chapters. The first chapter deals with the theoretical definition of quality in air transport and the theoretical aspects of measuring quality and satisfaction are characterized here. The second chapter contains the introduction of the company Ryanair DAC, the characteristics of the current generations and the analysis of the current state using a questionnaire survey. The contents of the third chapter are suggestions for improving quality and increasing satisfaction. The proposals are subsequently evaluated in the fourth chapter. |
eng |
dc.description.department |
Dopravní fakulta Jana Pernera |
cze |
dc.thesis.degree-discipline |
Dopravní management, marketing a logistika |
cze |
dc.thesis.degree-name |
Ing. |
|
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Pardubice. Dopravní fakulta Jana Pernera |
cze |
dc.thesis.degree-program |
Technologie a management v dopravě |
cze |
dc.description.defence |
Diplomantka dokázala svou diplomovou práci obhájit. V problematice se orientovala s menší jistotou a pohotovostí. Na doplňující otázky odpověděla s určitými nepřesnostmi. |
cze |
dc.identifier.stag |
46728 |
|
dc.description.grade |
Dokončená práce s úspěšnou obhajobou |
cze |