Hodnocení kvality služeb letecké společnosti Ryanair DAC generací Z

Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisor Pojkarová, Kateřina
dc.contributor.author Kormošová, Pavla
dc.date.accessioned 2023-08-15T08:00:08Z
dc.date.available 2023-08-15T08:00:08Z
dc.date.issued 2023
dc.date.submitted 2023-05-12
dc.identifier.uri https://hdl.handle.net/10195/81760
dc.description.abstract Práce se zabývá hodnocením kvality služeb společnosti Ryanair DAC generací Z a obsahuje 4 kapitoly. První kapitola se zabývá teoretickým vymezením kvality v letecké dopravě a jsou zde charakterizovány teoretické aspekty měření kvality a spokojenosti. Druhá kapitola obsahuje představení společnosti Ryanair DAC, charakteristiku současných generacích a analýzu současného stavu pomocí dotazníkového šetření. Obsahem třetí kapitoly jsou návrhy na zlepšení kvality a zvýšením spokojenosti. Návrhy jsou následně ve čtvrté kapitole zhodnoceny. cze
dc.format 87 s., 6 s. příl.
dc.language.iso cze
dc.publisher Univerzita Pardubice cze
dc.rights Bez omezení
dc.subject letecká doprava cze
dc.subject kvalita služeb cze
dc.subject Ryanair DAC cze
dc.subject generace cze
dc.subject air transport eng
dc.subject service quality eng
dc.subject Ryanair DAC eng
dc.subject generations eng
dc.title Hodnocení kvality služeb letecké společnosti Ryanair DAC generací Z cze
dc.title.alternative Evaluation of Ryanair DAC service quality by generation Z eng
dc.type diplomová práce cze
dc.contributor.referee Trpišovský, Martin
dc.date.accepted 2023-06-07
dc.description.abstract-translated The thesis deals with the evaluation of the service quality of Ryanair DAC by generation Z and contains four chapters. The first chapter deals with the theoretical definition of quality in air transport and the theoretical aspects of measuring quality and satisfaction are characterized here. The second chapter contains the introduction of the company Ryanair DAC, the characteristics of the current generations and the analysis of the current state using a questionnaire survey. The contents of the third chapter are suggestions for improving quality and increasing satisfaction. The proposals are subsequently evaluated in the fourth chapter. eng
dc.description.department Dopravní fakulta Jana Pernera cze
dc.thesis.degree-discipline Dopravní management, marketing a logistika cze
dc.thesis.degree-name Ing.
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Pardubice. Dopravní fakulta Jana Pernera cze
dc.thesis.degree-program Technologie a management v dopravě cze
dc.description.defence Diplomantka dokázala svou diplomovou práci obhájit. V problematice se orientovala s menší jistotou a pohotovostí. Na doplňující otázky odpověděla s určitými nepřesnostmi. cze
dc.identifier.stag 46728
dc.description.grade Dokončená práce s úspěšnou obhajobou cze


Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam

Vyhledávání


Rozšířené hledání

Procházet

Můj účet