Tato diplomová práce se zabývá využitím modelu Pay Per Click kampaní a jejich optimalizací dle marketingových nástrojů. Cílem je zlepšení hospodářských výsledků firmy na základě roční optimalizace PPC účtu v roce 2021 a porovnáním výsledků s předchozím rokem. Tedy zvýšit prodeje přes e-shop. Účelem je snížení podílů nákladů na obratu a zvýšení hodnoty konverzí, tak aby se investice, co nejvíce vyplatila. Teoretická část se v prvních kapitolách zabývá základními druhy reklam na internetu, metodou placení za ně a základními PPC pojmy. V dalších kapitolách popisuje výhody a nevýhody PPC inzerce, porovnává SEO a placenou reklamu, a také rozebírá strategie a nástroje pro optimalizaci. Praktická část popisuje případovou studii firmy a její předmět podnikání. Implementaci nástrojů pro Pay Per Click kampaně ke zlepšení výsledků. Dále je v práci popsána změna struktury jednotlivých kampaní a zda změna přinesla pozitivní či negativní výsledky. V závěru je vyhodnocené porovnání správy PPC inzerce předchozí agenturou a nynějším správce na základě získaných poznatků. Jedná se o celkové zhodnocení v reálných číslech. Nechybí ani doporučení pro správu kampaní a dalších online marketingových nástrojů do dalších let.