Teaching Listening at Upper-Secondary School

Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisor Reimannová, Irena
dc.contributor.author Kleprlík, Filip
dc.date.accessioned 2023-06-05T07:48:18Z
dc.date.available 2023-06-05T07:48:18Z
dc.date.issued 2023
dc.date.submitted 2022-06-15
dc.identifier.uri https://hdl.handle.net/10195/80854
dc.description.abstract This bachelor thesis deals with textbook evaluation from the perspective of teaching and learning strategies and techniques with a focus on listening. The theoretical part defines listening, sets listening in the context of other language skills and then introduces learning and teaching strategies and techniques. The second part of the theoretical part focuses on the textbook and its evaluation. The last chapter of the theoretical part deals with the evaluation of listening in the textbook. The aim of the practical part is to evaluate listening lesson in the textbook from the perspective of teaching and learning strategies and techniques. eng
dc.language.iso eng
dc.publisher Univerzita Pardubice cze
dc.rights Bez omezení
dc.subject poslechové strategie cze
dc.subject učební strategie cze
dc.subject učebnice cze
dc.subject hodnocení cze
dc.subject poslech cze
dc.subject listening strategies eng
dc.subject learning strategies eng
dc.subject textbook eng
dc.subject evaluation eng
dc.subject listening eng
dc.title Teaching Listening at Upper-Secondary School eng
dc.title.alternative Výuka poslechových dovedností v anglickém jazyce na středních školách cze
dc.type bakalářská práce cze
dc.contributor.referee Keplová, Kateřina
dc.date.accepted 2023-05-23
dc.description.abstract-translated Tato bakalářská práce se zabývá hodnocením jazykové dovednosti poslechu v učebnici z hlediska vyučovacích a učebních strategií a technik. Teoretická část nejprve definuje poslech a zasazuje poslech do kontextu jazykových dovedností. Poté představuje učební a vyučovací strategie a techniky. Druhá část teoretické části se zaměřuje na učebnici a její hodnocení. Poslední kapitola teoretické části se zabývá hodnocením poslechu v učebnici. Cílem praktické části je vyhodnotit poslechové hodiny v učebnici z hlediska výukových a učebních strategií a technik. cze
dc.description.department Fakulta filozofická cze
dc.thesis.degree-discipline Anglický jazyk pro vzdělávání cze
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Pardubice. Fakulta filozofická cze
dc.thesis.degree-program Anglický jazyk cze
dc.description.defence Student krátce představil svou práci a odpověděl na otázky v hodnocení. Komise se shodla na hodnocení B. cze
dc.identifier.stag 43583
dc.description.grade Dokončená práce s úspěšnou obhajobou cze


Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam

Vyhledávání


Rozšířené hledání

Procházet

Můj účet