Marketingová komunikace v oblasti náboru nových zaměstnanců ve společnosti Šmídl s.r.o.

Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisor Gottwald, Dalibor
dc.contributor.author Hynek, Tomáš
dc.date.accessioned 2022-07-02T04:54:06Z
dc.date.available 2022-07-02T04:54:06Z
dc.date.issued 2022
dc.date.submitted 2022-05-12
dc.identifier.uri https://hdl.handle.net/10195/79902
dc.description.abstract Diplomová práce se zabývá problematikou marketingové komunikace v oblasti náboru nových pracovníků v dopravní logistické společnosti Šmídl s.r.o. V rámci jejího zpracování je v první řadě provedena literární rešerše, zejména v oblasti marketingové komunikace a lidských zdrojů. Následně je zhotovena analýza současného stavu marketingové komunikace v oblasti náboru nových zaměstnanců ve vybrané společnosti pomocí hloubkového rozhovoru a dotazníkového šetření. Na základě výstupů provedené analýzy jsou navržena opatření pro zlepšení marketingové komunikace v oblasti náboru nových zaměstnanců. Doporučená opatření mohou sloužit vedení společnosti Šmídl s.r.o. jako podklad pro úpravu dosavadní marketingové komunikace se svými potenciálními zaměstnanci. Navržená opatření jsou zhodnocena v závěrečné čtvrté kapitole. cze
dc.format 70 s., 3 s. příl.
dc.format 70 s., 3 s. příl.
dc.language.iso cze
dc.publisher Univerzita Pardubice cze
dc.rights Bez omezení
dc.subject marketingová komunikace cze
dc.subject nábor nových zaměstnanců cze
dc.subject profesionální řidiči cze
dc.subject logistická společnost cze
dc.subject Šmídl s.r.o. cze
dc.subject marketing communication eng
dc.subject recruitment of new employees eng
dc.subject professional drivers eng
dc.subject logistics company eng
dc.subject Šmídl s.r.o. eng
dc.title Marketingová komunikace v oblasti náboru nových zaměstnanců ve společnosti Šmídl s.r.o. cze
dc.title.alternative Marketing communication in the field of recruitment of new employees at Šmídl s.r.o. company eng
dc.type diplomová práce cze
dc.contributor.referee Šmídlová, Martina
dc.date.accepted 2022-06-08
dc.description.abstract-translated The diploma thesis deals with the issue of marketing communication in the field of recruitment of new employees in the transport logistics company Šmídl s.r.o. As part of its processing, a literary search is carried out, especially in the field of marketing communication and human resources. Subsequently, an analysis of the current state of marketing communication in the field of recruitment of new employees in the selected company is made using an in-depth interview and a questionnaire survey. Based on the results of the analysis, measures are proposed to improve marketing communication in the field of recruitment. The recommended measures can serve the management of Šmídl s.r.o. as a basis for adjusting the current marketing communication with its potential employees. The proposed measures are evaluated in the final fourth chapter. eng
dc.description.department Dopravní fakulta Jana Pernera cze
dc.thesis.degree-discipline Dopravní management, marketing a logistika cze
dc.thesis.degree-name Ing.
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Pardubice. Dopravní fakulta Jana Pernera cze
dc.thesis.degree-program Technologie a management v dopravě cze
dc.description.defence <pre style="color: rgb(0, 0, 0); font-variant-ligatures: normal; orphans: 2; widows: 2; text-decoration-thickness: initial; overflow-wrap: break-word;"> Diplomant přednesl ucelenou a logicky uspořádanou obhajobu své diplomové práce. V ní dokázal přesvědčivým způsobem obhájit závěry svých řešení. Na poznámky, resp. připomínky oponenta reagoval správně a v plném rozsahu je zodpověděl. U doplňkových otázek prokázal schopnost logického myšlení, pohotové reakce, jasného a srozumitelného vysvětlení.</pre> cze
dc.identifier.stag 44612
dc.description.grade Dokončená práce s úspěšnou obhajobou cze


Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam

Vyhledávání


Rozšířené hledání

Procházet

Můj účet