dc.contributor.advisor |
Máchová, Renáta |
|
dc.contributor.author |
Krištufová, Adéla
|
|
dc.date.accessioned |
2022-07-02T04:51:51Z |
|
dc.date.available |
2022-07-02T04:51:51Z |
|
dc.date.issued |
2022 |
|
dc.date.submitted |
2022-04-28 |
|
dc.identifier.uri |
https://hdl.handle.net/10195/79699 |
|
dc.description.abstract |
Diplomová práce se zaměřuje na problematiku implementace CRM do podniku. Vysvětluje podstatu CRM a přínosy zavedení do firmy. Obsahuje představení procesů péče o zákazníka ve vybraném podniku. V práci je provedena příprava na implementaci CRM softwaru do firmy pomocí vybraných analýz vnitřního a vnějšího prostředí. Procesy jsou představeny za pomoci metod procesního modelování. U těchto procesů jsou identifikována slabá místa v oblasti péče o zákazníka. Dále je vybrán vhodný software pro podnik pomocí metod vícekriteriálního rozhodování. |
cze |
dc.format |
102 s. |
|
dc.language.iso |
cze |
|
dc.publisher |
Univerzita Pardubice |
cze |
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Customer Relationship Management |
cze |
dc.subject |
CRM |
cze |
dc.subject |
software |
cze |
dc.subject |
řízení vztahů se zákazníky |
cze |
dc.subject |
zákazníci |
cze |
dc.subject |
implementace |
cze |
dc.subject |
vícekriteriální rozhodování |
cze |
dc.subject |
Customer Relationship Management |
eng |
dc.subject |
CRM |
eng |
dc.subject |
software |
eng |
dc.subject |
customers |
eng |
dc.subject |
implementation |
eng |
dc.subject |
multicriteria decision making |
eng |
dc.title |
Návrh implementace CRM do vybrané firmy |
cze |
dc.title.alternative |
Proposal for CRM implementation in a selected company |
eng |
dc.type |
diplomová práce |
cze |
dc.contributor.referee |
Kopáčková, Hana |
|
dc.date.accepted |
2022-06-06 |
|
dc.description.abstract-translated |
This diploma thesis focuses on the issue of CRM implementation in the company. It explains the essence of CRM and the benefits of implementing CRM in the company. It contains anintroduction to customer care processes in a selected company. This work contains preparation for implementation of CRM software in the selected company by using selected analyses of the internal and external environment. Business processes are introduced using process modelling methods. Weaknesses in the field of customer care are identified in these processes. Suitable software for the company is selected by using multi-criteria decision- making methods. |
eng |
dc.description.department |
Fakulta ekonomicko-správní |
cze |
dc.thesis.degree-discipline |
Ekonomika a management podniku |
cze |
dc.thesis.degree-name |
Ing. |
|
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní |
cze |
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cze |
dc.description.defence |
Studentka přednesla obhajobu práce s názvem Návrh implementace CRM do vybrané firmy. Cílem práce je pomocí nástrojů procesního modelování identifikovat procesy v oblasti péče o zákazníka u vybrané firmy. U této firmy identifikovat slabá místa v oblasti péče o zákazníka a dále vybrat SW pomocí metod vícekriteriálního rozhodování.
Vedoucí nemá žádné otázky.
Otázky oponenta
O1: Vysvětlete, jak spolu souvisí tab. 11 a definice požadavků v kap. 3.1.
O2: Vysvětlete, jak jste hodnotila kritérium Jednoduchost SW.
Doplňující otázky komise
O1: Jakým způsobem jste vybírala představené softwareové nástroje?
O2: Kterou strategii byste na základě SWOT analýzy doporučila firmě aplikovat?
Studentka dokázala na otázky správně reagovat a v problematice se perfektně orientovala. |
cze |
dc.identifier.stag |
43299 |
|
dc.description.grade |
Dokončená práce s úspěšnou obhajobou |
cze |