Návrh implementace CRM do vybrané firmy

Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisor Máchová, Renáta
dc.contributor.author Krištufová, Adéla
dc.date.accessioned 2022-07-02T04:51:51Z
dc.date.available 2022-07-02T04:51:51Z
dc.date.issued 2022
dc.date.submitted 2022-04-28
dc.identifier.uri https://hdl.handle.net/10195/79699
dc.description.abstract Diplomová práce se zaměřuje na problematiku implementace CRM do podniku. Vysvětluje podstatu CRM a přínosy zavedení do firmy. Obsahuje představení procesů péče o zákazníka ve vybraném podniku. V práci je provedena příprava na implementaci CRM softwaru do firmy pomocí vybraných analýz vnitřního a vnějšího prostředí. Procesy jsou představeny za pomoci metod procesního modelování. U těchto procesů jsou identifikována slabá místa v oblasti péče o zákazníka. Dále je vybrán vhodný software pro podnik pomocí metod vícekriteriálního rozhodování. cze
dc.format 102 s.
dc.language.iso cze
dc.publisher Univerzita Pardubice cze
dc.rights Bez omezení
dc.subject Customer Relationship Management cze
dc.subject CRM cze
dc.subject software cze
dc.subject řízení vztahů se zákazníky cze
dc.subject zákazníci cze
dc.subject implementace cze
dc.subject vícekriteriální rozhodování cze
dc.subject Customer Relationship Management eng
dc.subject CRM eng
dc.subject software eng
dc.subject customers eng
dc.subject implementation eng
dc.subject multicriteria decision making eng
dc.title Návrh implementace CRM do vybrané firmy cze
dc.title.alternative Proposal for CRM implementation in a selected company eng
dc.type diplomová práce cze
dc.contributor.referee Kopáčková, Hana
dc.date.accepted 2022-06-06
dc.description.abstract-translated This diploma thesis focuses on the issue of CRM implementation in the company. It explains the essence of CRM and the benefits of implementing CRM in the company. It contains anintroduction to customer care processes in a selected company. This work contains preparation for implementation of CRM software in the selected company by using selected analyses of the internal and external environment. Business processes are introduced using process modelling methods. Weaknesses in the field of customer care are identified in these processes. Suitable software for the company is selected by using multi-criteria decision- making methods. eng
dc.description.department Fakulta ekonomicko-správní cze
dc.thesis.degree-discipline Ekonomika a management podniku cze
dc.thesis.degree-name Ing.
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní cze
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cze
dc.description.defence Studentka přednesla obhajobu práce s názvem Návrh implementace CRM do vybrané firmy. Cílem práce je pomocí nástrojů procesního modelování identifikovat procesy v oblasti péče o zákazníka u vybrané firmy. U této firmy identifikovat slabá místa v oblasti péče o zákazníka a dále vybrat SW pomocí metod vícekriteriálního rozhodování. Vedoucí nemá žádné otázky. Otázky oponenta O1: Vysvětlete, jak spolu souvisí tab. 11 a definice požadavků v kap. 3.1. O2: Vysvětlete, jak jste hodnotila kritérium Jednoduchost SW. Doplňující otázky komise O1: Jakým způsobem jste vybírala představené softwareové nástroje? O2: Kterou strategii byste na základě SWOT analýzy doporučila firmě aplikovat? Studentka dokázala na otázky správně reagovat a v problematice se perfektně orientovala. cze
dc.identifier.stag 43299
dc.description.grade Dokončená práce s úspěšnou obhajobou cze


Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam

Vyhledávání


Rozšířené hledání

Procházet

Můj účet