dc.contributor.author |
Bulíček, Josef
|
|
dc.contributor.author |
Drdla, Pavel
|
|
dc.contributor.author |
Matuška, Jaroslav
|
|
dc.date.accessioned |
2022-06-03T12:37:44Z |
|
dc.date.available |
2022-06-03T12:37:44Z |
|
dc.date.issued |
2021 |
|
dc.identifier.issn |
2352-1457 |
|
dc.identifier.uri |
https://hdl.handle.net/10195/79419 |
|
dc.description.abstract |
The paper is focused on operational reliability of a railway line operated by periodic timetable, specifically of shuttle supplementary line creating connection to backbone line or lines. Relation between basic operational indicators (of all connected lines and interchange station) are researched by using of developed stochastic mesoscopic simulation model. Assessed relations will be helpful for evaluation of an interaction between transport operation and infrastructure within railway line capacity assessment. |
eng |
dc.format |
p. 106 – 113 |
eng |
dc.language.iso |
eng |
|
dc.publisher |
Elsevier Science BV |
eng |
dc.relation.ispartof |
Transportation Research Procedia |
eng |
dc.rights |
open access |
eng |
dc.rights.uri |
https://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/ |
|
dc.subject |
railway |
eng |
dc.subject |
railway line |
eng |
dc.subject |
periodic timetable |
eng |
dc.subject |
simulation model |
eng |
dc.subject |
railway line capacity |
eng |
dc.subject |
železnice |
cze |
dc.subject |
železniční trať |
cze |
dc.subject |
periodický jízdní řád |
cze |
dc.subject |
simulační model |
cze |
dc.subject |
kapacita železniční tratě |
cze |
dc.title |
Operational Reliability of a Periodic Railway Line |
eng |
dc.title.alternative |
Provozní spolehlivost na tratích s periodickým provozem |
cze |
dc.type |
ConferenceObject |
eng |
dc.description.abstract-translated |
Příspěvek je zaměřen na provozní spolehlivost železničních tratí, provozovaných podle periodického jízdního řádu, konkrétně především regionální tratě s kyvadlovým provozem pro spojení s páteřní tratí nebo tratěmi. Vztah mezi základními provozními ukazateli (všech návazných linek a přestupních stanic) je zkoumán pomocí vytvořeného stochastického mezoskopického simulačního modelu. Posuzované vztahy budou užitečné při hodnocení interakce mezi dopravním provozem a infrastrukturou v rámci hodnocení kapacity železniční trati. |
cze |
dc.event |
International Scientific Conference on Horizons of Railway Transport 2020 (22.09.2021 - 23.09.2021, Žilina) |
eng |
dc.peerreviewed |
yes |
eng |
dc.publicationstatus |
published version |
eng |
dc.identifier.doi |
10.1016/j.trpro.2021.02.014 |
|
dc.relation.publisherversion |
https://www.sciencedirect.com/science/article/pii/S2352146521001733 |
|
dc.project.ID |
EF17_049/0008394/Spolupráce Univerzity Pardubice a aplikační sféry v aplikačně orientovaném výzkumu lokačních, detekčních a simulačních systémů pro dopravní a přepravní procesy (PosiTrans) |
cze |
dc.identifier.scopus |
2-s2.0-85105601870 |
|
dc.rights.license |
CC BY-NC-ND 4.0 |
|
dc.identifier.obd |
39885732 |
|