dc.contributor.advisor |
Ehlová, Marcela |
|
dc.contributor.author |
Šelemberková, Karolína
|
|
dc.date.accessioned |
2022-06-01T12:52:08Z |
|
dc.date.available |
2022-06-01T12:52:08Z |
|
dc.date.issued |
2022 |
|
dc.date.submitted |
2022-03-31 |
|
dc.identifier.uri |
https://hdl.handle.net/10195/78962 |
|
dc.description.abstract |
Bakalářská práce se bude zabývat krizí autority na druhém stupni základních škol. Práce bude rozdělena do dvou částí. Teoretická část bude zaměřena na vymezení pojmů a bližší seznámení s problematikou autority učitele u žáků základních škol (vymezení pojmu autorita, pojmy s autoritou související a druhy autority). Dále také bude popsána autorita a její souvislost s výchovou a vzděláváním. Jaké faktory mohou ovlivňovat krizi autority na základních školách, jak ji můžeme řešit a jak jí do budoucna předcházet. V empirické části bude využito kvantitativní metodologie s dotazníkovým šetřením. Cílem práce bude popsat subjektivní názory učitelů na druhém stupni základních škol na krizi autority a jejich osobní zkušenosti. |
cze |
dc.format |
63 s. (96 174 znaků) |
|
dc.language.iso |
cze |
|
dc.publisher |
Univerzita Pardubice |
cze |
dc.rights |
Bez omezení |
cze |
dc.subject |
autorita |
cze |
dc.subject |
krize autority |
cze |
dc.subject |
učitel |
cze |
dc.subject |
žák |
cze |
dc.subject |
kázeň |
cze |
dc.subject |
authority |
eng |
dc.subject |
crisis of authority |
eng |
dc.subject |
teacher |
eng |
dc.subject |
pupil |
eng |
dc.subject |
discipline |
eng |
dc.title |
Krize autority na druhém stupni základních škol |
cze |
dc.title.alternative |
Crisis of authority at the secondary level of elementary schools |
eng |
dc.type |
bakalářská práce |
cze |
dc.contributor.referee |
Ďatko, Ilona |
|
dc.date.accepted |
2022-05-24 |
|
dc.description.abstract-translated |
The bachelor thesis will deal with the crisis of authority at the second stage of primary schools. The work will be divided into two parts. The theoretical part will focus on the definition of terms and a closer acquaintance with the issue of teacher authority in primary school students (definition of the term authority, terms related to authority and types of authority). Furthermore, the authority and its connection with education will be described. What factors can affect the crisis of authority in primary schools, how can we address it and how to prevent it in the future. In the empirical part, a quantitative methodology with a questionnaire survey will be used. The aim of the work will be to describe the subjective opinions of teachers at the secondary level of primary schools on current problems of their authority and possible solutions. |
eng |
dc.description.department |
Fakulta filozofická |
cze |
dc.thesis.degree-discipline |
Humanitní studia |
cze |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Pardubice. Fakulta filozofická |
cze |
dc.thesis.degree-program |
Humanitní studia |
cze |
dc.description.defence |
Studentka přistoupila k obhajobě bakalářské práce řádně připravena. Představila téma práce včetně výzkumného cíle. Prokázala orientaci v dané problematice. Zodpověděla dotazy položené v posudcích i od členů komise. |
cze |
dc.identifier.stag |
41429 |
|
dc.description.grade |
Dokončená práce s úspěšnou obhajobou |
cze |