Krize autority na druhém stupni základních škol

Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisor Ehlová, Marcela
dc.contributor.author Šelemberková, Karolína
dc.date.accessioned 2022-06-01T12:52:08Z
dc.date.available 2022-06-01T12:52:08Z
dc.date.issued 2022
dc.date.submitted 2022-03-31
dc.identifier.uri https://hdl.handle.net/10195/78962
dc.description.abstract Bakalářská práce se bude zabývat krizí autority na druhém stupni základních škol. Práce bude rozdělena do dvou částí. Teoretická část bude zaměřena na vymezení pojmů a bližší seznámení s problematikou autority učitele u žáků základních škol (vymezení pojmu autorita, pojmy s autoritou související a druhy autority). Dále také bude popsána autorita a její souvislost s výchovou a vzděláváním. Jaké faktory mohou ovlivňovat krizi autority na základních školách, jak ji můžeme řešit a jak jí do budoucna předcházet. V empirické části bude využito kvantitativní metodologie s dotazníkovým šetřením. Cílem práce bude popsat subjektivní názory učitelů na druhém stupni základních škol na krizi autority a jejich osobní zkušenosti. cze
dc.format 63 s. (96 174 znaků)
dc.language.iso cze
dc.publisher Univerzita Pardubice cze
dc.rights Bez omezení cze
dc.subject autorita cze
dc.subject krize autority cze
dc.subject učitel cze
dc.subject žák cze
dc.subject kázeň cze
dc.subject authority eng
dc.subject crisis of authority eng
dc.subject teacher eng
dc.subject pupil eng
dc.subject discipline eng
dc.title Krize autority na druhém stupni základních škol cze
dc.title.alternative Crisis of authority at the secondary level of elementary schools eng
dc.type bakalářská práce cze
dc.contributor.referee Ďatko, Ilona
dc.date.accepted 2022-05-24
dc.description.abstract-translated The bachelor thesis will deal with the crisis of authority at the second stage of primary schools. The work will be divided into two parts. The theoretical part will focus on the definition of terms and a closer acquaintance with the issue of teacher authority in primary school students (definition of the term authority, terms related to authority and types of authority). Furthermore, the authority and its connection with education will be described. What factors can affect the crisis of authority in primary schools, how can we address it and how to prevent it in the future. In the empirical part, a quantitative methodology with a questionnaire survey will be used. The aim of the work will be to describe the subjective opinions of teachers at the secondary level of primary schools on current problems of their authority and possible solutions. eng
dc.description.department Fakulta filozofická cze
dc.thesis.degree-discipline Humanitní studia cze
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Pardubice. Fakulta filozofická cze
dc.thesis.degree-program Humanitní studia cze
dc.description.defence Studentka přistoupila k obhajobě bakalářské práce řádně připravena. Představila téma práce včetně výzkumného cíle. Prokázala orientaci v dané problematice. Zodpověděla dotazy položené v posudcích i od členů komise. cze
dc.identifier.stag 41429
dc.description.grade Dokončená práce s úspěšnou obhajobou cze


Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam

Vyhledávání


Rozšířené hledání

Procházet

Můj účet