Zobrazit minimální záznam
dc.contributor.advisor |
Rýdl, Karel |
|
dc.contributor.author |
Hřebecký, Jaromír
|
|
dc.date.accessioned |
2021-10-07T12:23:03Z |
|
dc.date.available |
2021-10-07T12:23:03Z |
|
dc.date.issued |
2021 |
|
dc.identifier.uri |
https://hdl.handle.net/10195/78685 |
|
dc.description.abstract |
Práce má za cíl poukázat na problematiku využívání ICT zařízení ve výuce, zejména mobilních, jako aktivizačních nástrojů. Výuka s použitím těchto zařízení nabízí možnosti nejen zapojit všechny žáky do výuky stejným způsobem, ale může více rozvinout jejich zájem o dané téma a navíc ukáže možnosti využití ICT ve školní výuce. Dále chce práce ukázat, že tyto technologie nejsou omezené jen na některé předměty, ale lze je efektivně používat v jakémkoli vyučovaném předmětu a že jsou v rámci vzdělávání na školách univerzálním nástrojem využití. |
cze |
dc.format |
40 s. |
cze |
dc.language.iso |
cze |
cze |
dc.publisher |
Univerzita Pardubice |
cze |
dc.rights |
Bez omezení |
cze |
dc.subject |
mobilní ICT zařízení |
cze |
dc.subject |
aktivizační nástroje |
cze |
dc.subject |
2. stupeň základní školy |
cze |
dc.subject |
spolupráce |
cze |
dc.subject |
samostatnost |
cze |
dc.subject |
komunikace |
cze |
dc.subject |
univerzálnost |
cze |
dc.subject |
počítač |
cze |
dc.subject |
mobile ICT devices |
en |
dc.subject |
activation tools |
en |
dc.subject |
2nd grade of primary school |
en |
dc.subject |
cooperation |
en |
dc.subject |
independence |
en |
dc.subject |
communication |
en |
dc.subject |
universality |
en |
dc.subject |
computer |
en |
dc.title |
Využití mobilních ICT zařízení pro zefektivnění výuky na 2. stupni základní školy |
cze |
dc.type |
závěrečná práce |
cze |
dc.contributor.referee |
Myslivec, Jaroslav |
|
dc.date.accepted |
2021 |
|
dc.description.abstract-translated |
The final work aims to point out the issue of using ICT devices in teaching, especially mobile, as activation tools. Teaching using these devices offers opportunities not only to involve all pupils in teaching in the same way, but can further develop their interest in the topic and also show the possibilities of using ICT in school teaching. Furthermore, the work wants to show that these technologies are not limited to certain subjects, but can be used effectively in any subject taught and that they are a universal tool for use in school education. |
eng |
dc.thesis.degree-discipline |
Doplňující pedagogické studium |
cze |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Pardubice. Fakulta filozofická |
cze |
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit minimální záznam
|
Vyhledávání
Procházet
-
Vše v Digitální knihovně
-
Tato kolekce
Můj účet
|