dc.contributor.advisor |
Kožená, Marcela |
|
dc.contributor.author |
Lengálová, Kristýna
|
|
dc.date.accessioned |
2021-07-07T07:55:45Z |
|
dc.date.available |
2021-07-07T07:55:45Z |
|
dc.date.issued |
2021 |
|
dc.date.submitted |
2021-04-28 |
|
dc.identifier.uri |
https://hdl.handle.net/10195/77862 |
|
dc.description.abstract |
Diplomová práce se zabývá analýzou odběratelských vztahů se zaměřením na elektronickou fakturaci ve vybrané společnosti. První čtyři kapitoly se specializují na teoretické pojetí práce. Zaměřují se na dodavatelsko-odběratelské vztahy jako takové, následně na vztahy s odběrateli, na pohledávky a v neposlední řadě na fakturaci s orientací na její digitalizaci. Následující tři kapitoly jsou věnovány seznámení s konkrétní společností, praktické aplikaci již získaných poznatků a shrnutí výstupů analýzy metodou syntézy včetně návrhů doporučení ke zlepšení. |
cze |
dc.format |
86 s. |
|
dc.language.iso |
cze |
|
dc.publisher |
Univerzita Pardubice |
cze |
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
odběratelské vztahy |
cze |
dc.subject |
pohledávky |
cze |
dc.subject |
elektronická fakturace |
cze |
dc.subject |
bioethanol |
cze |
dc.subject |
customer relations |
eng |
dc.subject |
receivables |
eng |
dc.subject |
electronic invoicing |
eng |
dc.subject |
bioethanol |
eng |
dc.title |
Odběratelské vztahy se zaměřením na elektronickou fakturaci ve vybrané
společnosti |
cze |
dc.title.alternative |
Customer Relations with a Focus on Electronic Invoicing in the Selected Company |
eng |
dc.type |
diplomová práce |
cze |
dc.contributor.referee |
Kotková Stříteská, Michaela |
|
dc.date.accepted |
2021-06-08 |
|
dc.description.abstract-translated |
The diploma thesis deals with the analysis of customer relations with a focus on electronic invoicing in the selected company. The first four chapters specialise in the theoretical concept of work. They focus on supplier-customer relations as such, subsequently on customer relation, receivables, and last but not least, invoicing with orientation on its digitization. The following three chapters are devoted to acquainting with a specific company, the practical application of already acquired knowledge and a summary of the outputs of the analysis method, including the suggestions for improvement. |
eng |
dc.description.department |
Fakulta ekonomicko-správní |
cze |
dc.thesis.degree-discipline |
Ekonomika a management podniku |
cze |
dc.thesis.degree-name |
Ing. |
|
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní |
cze |
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cze |
dc.description.defence |
Studentka přednesla obhajobu práce s názvem: Odběratelské vztahy se zaměřením na elektronickou fakturaci ve vybrané společnosti.
Otázky dle posudku vedoucího diplomové práce:
1. Ve své práci uvádíte, že elektronická forma fakturace je přínosná, jak pro dodavatele, tak pro odběratele v mnoha směrech. Existují nějaká rizika v této formě fakturace, která je třeba sledovat?
2. Jaký dopad měla pandemie covid-19 na fungování firmy ve zmíněné oblasti? Byla spíše příležitostí nebo způsobila více problémů, pokud ano, jakých?
Otázka dle posudku oponenta diplomové práce: V rámci rozpravy k diplomové práci uveďte, které moderní nástroje řízení vztahů se zákazníky by ještě mohla Vámi zkoumaná firma využít. A zhodnoťte, zda by aplikace některého z nich byla pro tuto konkrétní firmu přínosná.
Studentka na otázky odpověděla. |
cze |
dc.identifier.stag |
40935 |
|
dc.description.grade |
Dokončená práce s úspěšnou obhajobou |
cze |