Odběratelské vztahy se zaměřením na elektronickou fakturaci ve vybrané společnosti

Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisor Kožená, Marcela
dc.contributor.author Lengálová, Kristýna
dc.date.accessioned 2021-07-07T07:55:45Z
dc.date.available 2021-07-07T07:55:45Z
dc.date.issued 2021
dc.date.submitted 2021-04-28
dc.identifier.uri https://hdl.handle.net/10195/77862
dc.description.abstract Diplomová práce se zabývá analýzou odběratelských vztahů se zaměřením na elektronickou fakturaci ve vybrané společnosti. První čtyři kapitoly se specializují na teoretické pojetí práce. Zaměřují se na dodavatelsko-odběratelské vztahy jako takové, následně na vztahy s odběrateli, na pohledávky a v neposlední řadě na fakturaci s orientací na její digitalizaci. Následující tři kapitoly jsou věnovány seznámení s konkrétní společností, praktické aplikaci již získaných poznatků a shrnutí výstupů analýzy metodou syntézy včetně návrhů doporučení ke zlepšení. cze
dc.format 86 s.
dc.language.iso cze
dc.publisher Univerzita Pardubice cze
dc.rights Bez omezení
dc.subject odběratelské vztahy cze
dc.subject pohledávky cze
dc.subject elektronická fakturace cze
dc.subject bioethanol cze
dc.subject customer relations eng
dc.subject receivables eng
dc.subject electronic invoicing eng
dc.subject bioethanol eng
dc.title Odběratelské vztahy se zaměřením na elektronickou fakturaci ve vybrané společnosti cze
dc.title.alternative Customer Relations with a Focus on Electronic Invoicing in the Selected Company eng
dc.type diplomová práce cze
dc.contributor.referee Kotková Stříteská, Michaela
dc.date.accepted 2021-06-08
dc.description.abstract-translated The diploma thesis deals with the analysis of customer relations with a focus on electronic invoicing in the selected company. The first four chapters specialise in the theoretical concept of work. They focus on supplier-customer relations as such, subsequently on customer relation, receivables, and last but not least, invoicing with orientation on its digitization. The following three chapters are devoted to acquainting with a specific company, the practical application of already acquired knowledge and a summary of the outputs of the analysis method, including the suggestions for improvement. eng
dc.description.department Fakulta ekonomicko-správní cze
dc.thesis.degree-discipline Ekonomika a management podniku cze
dc.thesis.degree-name Ing.
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní cze
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cze
dc.description.defence Studentka přednesla obhajobu práce s názvem: Odběratelské vztahy se zaměřením na elektronickou fakturaci ve vybrané společnosti. Otázky dle posudku vedoucího diplomové práce: 1. Ve své práci uvádíte, že elektronická forma fakturace je přínosná, jak pro dodavatele, tak pro odběratele v mnoha směrech. Existují nějaká rizika v této formě fakturace, která je třeba sledovat? 2. Jaký dopad měla pandemie covid-19 na fungování firmy ve zmíněné oblasti? Byla spíše příležitostí nebo způsobila více problémů, pokud ano, jakých? Otázka dle posudku oponenta diplomové práce: V rámci rozpravy k diplomové práci uveďte, které moderní nástroje řízení vztahů se zákazníky by ještě mohla Vámi zkoumaná firma využít. A zhodnoťte, zda by aplikace některého z nich byla pro tuto konkrétní firmu přínosná. Studentka na otázky odpověděla. cze
dc.identifier.stag 40935
dc.description.grade Dokončená práce s úspěšnou obhajobou cze


Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam

Vyhledávání


Rozšířené hledání

Procházet

Můj účet