Nové trendy v marketingu

Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisor Jonášová, Hana
dc.contributor.author Honková, Anna
dc.date.accessioned 2021-07-07T07:55:42Z
dc.date.available 2021-07-07T07:55:42Z
dc.date.issued 2021
dc.date.submitted 2021-04-30
dc.identifier.uri https://hdl.handle.net/10195/77854
dc.description.abstract Diplomová práce se zabývá problematikou nových trendů užívaných v marketingové komunikaci. Jedná se o trendy využívané především za pomoci internetu a mobilních technologií. První část obsahuje seznámení se základními pojmy spojené s řešenou problematikou. Druhá část obsahuje seznámení s vybranou digitální agenturou. Cílem práce je provést charakteristiku online marketingových aktivit při prezentaci zvoleného podniku. Dochází k porovnání vybrané agentury s konkurenčními firmami. Z provedených analýz je sestavena SWOT analýza. Na základě zjištěných skutečností navrhnout marketingové změny ve společnosti. Rozsah práce koresponduje s osnovami. cze
dc.format 79 s.
dc.language.iso cze
dc.publisher Univerzita Pardubice cze
dc.rights Bez omezení
dc.subject internetové a mobilní marketingové trendy cze
dc.subject marketing cze
dc.subject analýza značky (brand) cze
dc.subject konkurenční analýza cze
dc.subject digitální agentura cze
dc.subject SWOT analýza cze
dc.subject internet and mobile marketing trends eng
dc.subject marketing eng
dc.subject brand analysis eng
dc.subject competition analysis eng
dc.subject digital agency eng
dc.subject SWOT analysis eng
dc.title Nové trendy v marketingu cze
dc.title.alternative New marketing trends eng
dc.type diplomová práce cze
dc.date.accepted 2021-06-08
dc.description.abstract-translated The diploma thesis deals with the issue of new trends used in marketing communication. These are trends used mainly with the help of the Internet and mobile technologies. The first part contains an introduction to the basic concepts associated with the problem. The second part contains an introduction to a selected digital agency. The aim of the work is to characterize the online marketing activities during the presentation of the selected company. The selected agency is compared with competing companies. A SWOT analysis is compiled from the performed analyzes. Based on the findings, propose marketing changes in the company. The scope of work corresponds with the curriculum. eng
dc.description.department Fakulta ekonomicko-správní cze
dc.thesis.degree-discipline Ekonomika a management podniku cze
dc.thesis.degree-name Ing.
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní cze
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cze
dc.description.defence Studentka přednesla téma své DP Nové trendy v marketingu Otázky oponentky DP: 1. Jaké nástroje jsou využívané z dlouhodobé propagace firmy? Jak se nástroje mění, pokud se firma potřebuje zaměřit na výkon rychle v řádu 2 - 3 měsíců? 2. Dá se očekávat, že po skončení COVID pandemie online marketing zaznamená pokles zájmu, případně v čem ano a v čem ne? Otázky a náměty z rozpravy: Vysvětlete, proč ve SWOT analýze máte v rámci hrozeb uvedeno ztráta důvěry ve společnost Porovnejte význam strategií zaměřených na webové stránky a sociální sítě. Hledá aktivně společnost nové zákazníky, nebo se zaměřuje na své současné zákazníky? Studentka otázky zodpověděla. cze
dc.identifier.stag 40804
dc.description.grade Dokončená práce s úspěšnou obhajobou cze


Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam

Vyhledávání


Rozšířené hledání

Procházet

Můj účet