dc.contributor.advisor |
Jonášová, Hana |
|
dc.contributor.author |
Honková, Anna
|
|
dc.date.accessioned |
2021-07-07T07:55:42Z |
|
dc.date.available |
2021-07-07T07:55:42Z |
|
dc.date.issued |
2021 |
|
dc.date.submitted |
2021-04-30 |
|
dc.identifier.uri |
https://hdl.handle.net/10195/77854 |
|
dc.description.abstract |
Diplomová práce se zabývá problematikou nových trendů užívaných v marketingové komunikaci. Jedná se o trendy využívané především za pomoci internetu a mobilních technologií. První část obsahuje seznámení se základními pojmy spojené s řešenou problematikou. Druhá část obsahuje seznámení s vybranou digitální agenturou. Cílem práce je provést charakteristiku online marketingových aktivit při prezentaci zvoleného podniku. Dochází k porovnání vybrané agentury s konkurenčními firmami. Z provedených analýz je sestavena SWOT analýza. Na základě zjištěných skutečností navrhnout marketingové změny ve společnosti. Rozsah práce koresponduje s osnovami. |
cze |
dc.format |
79 s. |
|
dc.language.iso |
cze |
|
dc.publisher |
Univerzita Pardubice |
cze |
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
internetové a mobilní marketingové trendy |
cze |
dc.subject |
marketing |
cze |
dc.subject |
analýza značky (brand) |
cze |
dc.subject |
konkurenční analýza |
cze |
dc.subject |
digitální agentura |
cze |
dc.subject |
SWOT analýza |
cze |
dc.subject |
internet and mobile marketing trends |
eng |
dc.subject |
marketing |
eng |
dc.subject |
brand analysis |
eng |
dc.subject |
competition analysis |
eng |
dc.subject |
digital agency |
eng |
dc.subject |
SWOT analysis |
eng |
dc.title |
Nové trendy v marketingu |
cze |
dc.title.alternative |
New marketing trends |
eng |
dc.type |
diplomová práce |
cze |
dc.date.accepted |
2021-06-08 |
|
dc.description.abstract-translated |
The diploma thesis deals with the issue of new trends used in marketing communication. These are trends used mainly with the help of the Internet and mobile technologies. The first part contains an introduction to the basic concepts associated with the problem. The second part contains an introduction to a selected digital agency. The aim of the work is to characterize the online marketing activities during the presentation of the selected company. The selected agency is compared with competing companies. A SWOT analysis is compiled from the performed analyzes. Based on the findings, propose marketing changes in the company. The scope of work corresponds with the curriculum. |
eng |
dc.description.department |
Fakulta ekonomicko-správní |
cze |
dc.thesis.degree-discipline |
Ekonomika a management podniku |
cze |
dc.thesis.degree-name |
Ing. |
|
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní |
cze |
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cze |
dc.description.defence |
Studentka přednesla téma své DP Nové trendy v marketingu
Otázky oponentky DP:
1. Jaké nástroje jsou využívané z dlouhodobé propagace firmy? Jak se nástroje mění, pokud se firma potřebuje zaměřit na výkon rychle v řádu 2 - 3 měsíců?
2. Dá se očekávat, že po skončení COVID pandemie online marketing zaznamená pokles zájmu, případně v čem ano a v čem ne?
Otázky a náměty z rozpravy:
Vysvětlete, proč ve SWOT analýze máte v rámci hrozeb uvedeno ztráta důvěry ve společnost
Porovnejte význam strategií zaměřených na webové stránky a sociální sítě.
Hledá aktivně společnost nové zákazníky, nebo se zaměřuje na své současné zákazníky?
Studentka otázky zodpověděla. |
cze |
dc.identifier.stag |
40804 |
|
dc.description.grade |
Dokončená práce s úspěšnou obhajobou |
cze |