Optimalizace využití časového fondu železničních vozidel

Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisor Nachtigall, Petr
dc.contributor.author Baran, Filip
dc.date.accessioned 2021-06-07T08:47:19Z
dc.date.available 2021-06-07T08:47:19Z
dc.date.issued 2021
dc.date.submitted 2021-05-14
dc.identifier.uri https://hdl.handle.net/10195/77651
dc.description.abstract Práce se zabývá rozdílností systémů dopravní obslužnosti železniční dopravou v Evropě a s jejími dopady na využívání vozidel na daných linkách z hlediska času, nákladů a v konečném důsledku i spokojenosti cestujících. Obsahem budou vybrané regionální železniční linky, kde se rozchází požadavky jejich objednatelů, které způsobují např. časovou ztrátu cestujících při jejich užívání. Práce se bude snažit o sjednocení rozdílných požadavků objednatelů s optimalizací využití časového fondu použitých vozidel za účelem snížit jejich nutný počet pro obsluhu dané linky a snížit náklady, které jsou na to vynaloženy. Výsledkem práce bje univerzální technologický postup, jak řešit tyto rozpolcené vlakové linky různými požadavky objednatelů dopravní obslužnosti. cze
dc.format 88 s.
dc.language.iso cze
dc.publisher Univerzita Pardubice cze
dc.rights Bez omezení
dc.subject dopravní obslužnost cze
dc.subject náklady v dopravě oběhy cze
dc.subject obraty souprav cze
dc.subject železniční doprava cze
dc.subject železniční linky cze
dc.subject železniční vozidla cze
dc.subject railway lines eng
dc.subject railway transport eng
dc.subject railway vehicles eng
dc.subject train turnover eng
dc.subject transport costs eng
dc.subject transport services eng
dc.subject vehicle circulation eng
dc.title Optimalizace využití časového fondu železničních vozidel cze
dc.title.alternative Time pool optimalization of railway vehicles eng
dc.type diplomová práce cze
dc.date.accepted 2021-06-07
dc.description.abstract-translated The thesis deals with the differences of transport service systems by railway transport in Europe and its effects on the use of vehicles on the routes in terms of time, cost and ultimately passenger satisfaction. The content will be selected regional railway lines, where the requirements of their customers differ, which cause, for example, the loss of time for passengers in their use. The thesis will try to unify the different requirements of customers with the time pool optimalization of used vehicles to reduce their number for the operation of the line and reduce the costs incurred. The result of the work will be a universal technological procedure how to solve these divided train lines with different requirements of customers of transport services. eng
dc.description.department Dopravní fakulta Jana Pernera cze
dc.thesis.degree-discipline Technologie a řízení dopravy cze
dc.thesis.degree-name Ing.
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Pardubice. Dopravní fakulta Jana Pernera cze
dc.thesis.degree-program Dopravní inženýrství a spoje cze
dc.description.defence Diplomant přednesl ucelenou a logicky uspořádanou obhajobu své diplomové práce. V ní dokázal přesvědčivým způsobem obhájit závěry svých řešení. Na připomínky recenzenta reagoval správně a v plném rozsahu je zodpověděl. U doplňkových otázek prokázal schopnost logického myšlení, pohotové reakce, jasného a srozumitelného vysvětlení. cze
dc.identifier.stag 41452
dc.description.grade Dokončená práce s úspěšnou obhajobou cze


Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam

Vyhledávání


Rozšířené hledání

Procházet

Můj účet