Analýza spokojenosti zákazníků vybrané firmy

Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisor Jindrová, Pavla
dc.contributor.author Koloburdová, Eliška
dc.date.accessioned 2021-06-07T08:47:06Z
dc.date.available 2021-06-07T08:47:06Z
dc.date.issued 2021
dc.date.submitted 2021-03-29
dc.identifier.uri https://hdl.handle.net/10195/77646
dc.description.abstract Bakalářská práce se zabývá realizací marketingového výzkumu v kadeřnickém salonu Studio Cílem práce je s využitím dotazníkového šetření analyzovat spokojenost zákazníků vybrané firmy. Na základě analýzy získaných dat a výsledků výzkumu jsou stanovena doporučení, která by měla pomoci ke zvýšení spokojenosti zákazníků. Pro potřeby bakalářské práce byla použita metoda elektronického dotazování. cze
dc.language.iso cze
dc.publisher Univerzita Pardubice cze
dc.rights Bez omezení
dc.subject marketingový výzkum cze
dc.subject zákazníci cze
dc.subject spokojenost zákazníka cze
dc.subject dotazník cze
dc.subject marketing research eng
dc.subject customers eng
dc.subject customer satisfaction eng
dc.subject questionnaire eng
dc.title Analýza spokojenosti zákazníků vybrané firmy cze
dc.title.alternative Analysis of Customer Safisfaction of Selected Organization eng
dc.type bakalářská práce cze
dc.date.accepted 2021-06-03
dc.description.abstract-translated This bachelor thesis deals with marketing research in the hairdressing salon Studio 47. The aim of thesis is analysis of customer satisfaction in a selected company using a questionnaire survey. Based on the analysis of the obtained data and results of the survey are suggested recommendations which should help to increase customer satisfaction. For the purposes of the bachelor thesis was used method of electronic interview in the questionnaire survey. eng
dc.description.department Fakulta ekonomicko-správní cze
dc.thesis.degree-discipline Management podniku: Management malých a středních podniků cze
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní cze
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cze
dc.description.defence Studentka přednesla téma své BP ''Analýza spokojenosti zákazníků vybrané firmy'', otázka vedoucí BP: 1. Která z vašich doporučení pro analyzovanou firmu vy osobně vnímáte jako ta nejvíce potřebná pro zvýšení spokojenosti jejich zákazníků? Studentka na otázku reagovala. cze
dc.identifier.stag 41175
dc.description.grade Dokončená práce s úspěšnou obhajobou cze


Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam

Vyhledávání


Rozšířené hledání

Procházet

Můj účet