dc.contributor.advisor |
Jindrová, Pavla |
|
dc.contributor.author |
Koloburdová, Eliška
|
|
dc.date.accessioned |
2021-06-07T08:47:06Z |
|
dc.date.available |
2021-06-07T08:47:06Z |
|
dc.date.issued |
2021 |
|
dc.date.submitted |
2021-03-29 |
|
dc.identifier.uri |
https://hdl.handle.net/10195/77646 |
|
dc.description.abstract |
Bakalářská práce se zabývá realizací marketingového výzkumu v kadeřnickém salonu Studio
Cílem práce je s využitím dotazníkového šetření analyzovat spokojenost zákazníků vybrané firmy. Na základě analýzy získaných dat a výsledků výzkumu jsou stanovena doporučení, která by měla pomoci ke zvýšení spokojenosti zákazníků. Pro potřeby bakalářské práce byla použita metoda elektronického dotazování. |
cze |
dc.language.iso |
cze |
|
dc.publisher |
Univerzita Pardubice |
cze |
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
marketingový výzkum |
cze |
dc.subject |
zákazníci |
cze |
dc.subject |
spokojenost zákazníka |
cze |
dc.subject |
dotazník |
cze |
dc.subject |
marketing research |
eng |
dc.subject |
customers |
eng |
dc.subject |
customer satisfaction |
eng |
dc.subject |
questionnaire |
eng |
dc.title |
Analýza spokojenosti zákazníků vybrané firmy |
cze |
dc.title.alternative |
Analysis of Customer Safisfaction of Selected Organization |
eng |
dc.type |
bakalářská práce |
cze |
dc.date.accepted |
2021-06-03 |
|
dc.description.abstract-translated |
This bachelor thesis deals with marketing research in the hairdressing salon Studio 47. The aim of thesis is analysis of customer satisfaction in a selected company using a questionnaire survey. Based on the analysis of the obtained data and results of the survey are suggested recommendations which should help to increase customer satisfaction. For the purposes of the bachelor thesis was used method of electronic interview in the questionnaire survey. |
eng |
dc.description.department |
Fakulta ekonomicko-správní |
cze |
dc.thesis.degree-discipline |
Management podniku: Management malých a středních podniků |
cze |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní |
cze |
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cze |
dc.description.defence |
Studentka přednesla téma své BP ''Analýza spokojenosti zákazníků vybrané firmy'', otázka vedoucí BP:
1. Která z vašich doporučení pro analyzovanou firmu vy osobně vnímáte jako ta nejvíce potřebná pro zvýšení spokojenosti jejich zákazníků?
Studentka na otázku reagovala. |
cze |
dc.identifier.stag |
41175 |
|
dc.description.grade |
Dokončená práce s úspěšnou obhajobou |
cze |