Marketingové řízení ve vybrané organizace

Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisor Kantorová, Kateřina
dc.contributor.author Valešová, Petra
dc.date.accessioned 2021-02-26T09:21:42Z
dc.date.available 2021-02-26T09:21:42Z
dc.date.issued 2021
dc.date.submitted 2020-08-06
dc.identifier.uri https://hdl.handle.net/10195/76918
dc.description.abstract Cílem diplomové práce je analýza efektivity CRM systému při využívání marketingových kampaní ve vybrané organizaci. Diplomová práce je rozdělena na dvě části. V první části dochází k seznámení s klíčovými teoretickými pojmy týkajících se oblasti CRM. V druhé části je analyzován přístup k řízení vztahů se zákazníky v konkrétní společnosti. cze
dc.format 89 s.
dc.language.iso cze
dc.publisher Univerzita Pardubice cze
dc.rights Bez omezení
dc.subject CRM cze
dc.subject marketing cze
dc.subject kampaně cze
dc.subject segmentace cze
dc.subject CRM systémy cze
dc.subject strategie cze
dc.subject věrnostní program cze
dc.subject targeting cze
dc.subject CRM eng
dc.subject marketing eng
dc.subject campaigns eng
dc.subject segmentation eng
dc.subject CRM systems eng
dc.subject strategy eng
dc.subject loyalty club eng
dc.subject targeting eng
dc.title Marketingové řízení ve vybrané organizace cze
dc.title.alternative Marketing management in a selected organization eng
dc.type diplomová práce cze
dc.contributor.referee Kožená, Marcela
dc.date.accepted 2021-01-25
dc.description.abstract-translated The diploma thesis is devoted to analysis of the effectiveness of the CRM system in marketing campaigns in a selected organization. The work is divided into two parts. The first part introduces the theoretical concepts in the field of CRM. The second part analyzes the approach to customer relationship management in a particular company. eng
dc.description.department Fakulta ekonomicko-správní cze
dc.thesis.degree-discipline Ekonomika a management podniku cze
dc.thesis.degree-name Ing.
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní cze
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cze
dc.description.defence Studentka přednesla téma své DP ''Marketingové řízení ve vybrané organizaci'', námět vedoucí DP: 1. Autorka práce může při obhajobě popsat, jak postupovala při výpočtu business case, který v práci není uveden. Studentka na námět reagovala. Otázka oponentky DP: 1. Na str. 77 máte uvedeny hodnoty ukazatele PI, mohla byste uvést, jaké hodnoty nákladů, výnosů a zisku jste používala? Využívá se v hodnocení reklamních kampaní ''klasický ukazatel ziskovosti'' nebo jde o upravený ukazatel pro tyto případy? Studentka na otázku reagovala. cze
dc.identifier.stag 36335
dc.description.grade Dokončená práce s úspěšnou obhajobou cze


Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam

Vyhledávání


Rozšířené hledání

Procházet

Můj účet