dc.contributor.advisor |
Fuka, Jan |
|
dc.contributor.author |
Modráčková, Nela
|
|
dc.date.accessioned |
2020-07-08T10:47:38Z |
|
dc.date.available |
2020-07-08T10:47:38Z |
|
dc.date.issued |
2020 |
|
dc.date.submitted |
2020-05-30 |
|
dc.identifier.uri |
https://hdl.handle.net/10195/75669 |
|
dc.description.abstract |
Bakalářská práce se zabývá komunikací mezi občany a veřejnou správou se zaměřením na město Hlinsko v kontextu metod řízení kvality. Po úvodu následuje definování hlavních pojmů týkajících se problematiky komunikace mezi občany a veřejnou správou a současných moderních metod řízení kvality ve veřejné správě. Empirická část zahrnuje provedené dotazníkové šetření mezi občany a rozhovor s vedením Městského úřadu Hlinsko. Následuje zhodnocení současné úrovně komunikace mezi Městským úřadem Hlinsko a občany a formulace doporučení ke zlepšení. |
cze |
dc.format |
72 s. |
|
dc.language.iso |
cze |
|
dc.publisher |
Univerzita Pardubice |
cze |
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
komunikace |
cze |
dc.subject |
veřejná správa |
cze |
dc.subject |
občané |
cze |
dc.subject |
moderní metody řízení kvality |
cze |
dc.subject |
Hlinsko |
cze |
dc.subject |
communication |
eng |
dc.subject |
public administration |
eng |
dc.subject |
citizens |
eng |
dc.subject |
modern methods of the quality management |
eng |
dc.subject |
Hlinsko |
eng |
dc.title |
Komunikace mezi občany a veřejnou správou |
cze |
dc.title.alternative |
Communication between citizens and public administration |
eng |
dc.type |
bakalářská práce |
cze |
dc.date.accepted |
2020-06-24 |
|
dc.description.abstract-translated |
The bachelor thesis deals with communication between citizens and public administration with the main focus on Hlinsko town in a context of method leading quality. The introduction is followed by the definition of main key terms related to the issue of communication between citizens and public administration and current modern methods of quality management in public administration. The empirical part includes a questionnaire survey among citizens and an interview with the management of the Municipal Office of Hlinsko. This is followed by an evaluation of the level of contenporary communication between Hlinsko Municipal Office and citizens and formulation of recommendations for improvement. |
eng |
dc.description.department |
Fakulta ekonomicko-správní |
cze |
dc.thesis.degree-discipline |
Veřejná ekonomika a správa: Veřejná ekonomika |
cze |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní |
cze |
dc.thesis.degree-program |
Hospodářská politika a správa |
cze |
dc.description.defence |
Studentka představila práci na téma: Komunikace mezi občany a veřejnou správou. V rámci rozpravy odpověděla na otázky položené vedoucím práce v rámci posudku a doplňující dotazy komise: Proč jste si vybrala město Hlinsko, máte pocit, že vy jako občan máte dostatečné informace o dění ve městě? Proč jste neporovnávala úroveň komunikace občanů s veřejnou správou i vzhledem k dalším městům? Z pozice jakého subjektu jste práci zpracovávala? Z jakých zdrojů vychází konstrukce dotazníku? |
cze |
dc.identifier.stag |
39031 |
|
dc.description.grade |
Dokončená práce s úspěšnou obhajobou |
cze |