Výukový materiál pro aplikaci Autodesk 3ds Max

Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisor Kopecký, Zbyněk
dc.contributor.author Pařízek, Jan
dc.date.accessioned 2020-04-08T10:06:54Z
dc.date.available 2020-04-08T10:06:54Z
dc.date.issued 2020
dc.date.submitted 2019-12-13
dc.identifier.uri https://hdl.handle.net/10195/75254
dc.description.abstract Bakalářská práce je zaměřena na vytvoření výukových materiálu pro software Autodesk 3ds Max. Úvodní část seznamuje se základy jako prostředí, nastavení a nástroje. V dalších kapitolách sbližuje s modelovacími technikami a modifikací scénických objektů, prací s texturami a mapováním, prací s osvětlením a kamerou, vykreslováním a vytvářením animací. Praktickou část tvoří webové stránky obsahující interaktivní lekce doplněné multimediální ukázkou seznamující s tématy z teoretické části práce. cze
dc.format 63 s
dc.language.iso cze
dc.publisher Univerzita Pardubice cze
dc.rights Bez omezení cze
dc.subject Autodesk 3ds Max cze
dc.subject počítačová 3D grafika cze
dc.subject výukové materiály cze
dc.subject 3D modelování cze
dc.subject Autodesk 3ds Max eng
dc.subject 3D computer graphics eng
dc.subject study materials eng
dc.subject 3D modeling eng
dc.title Výukový materiál pro aplikaci Autodesk 3ds Max cze
dc.title.alternative Learning material for Autodesk 3ds Max eng
dc.type bakalářská práce cze
dc.date.accepted 2020-01-13
dc.description.abstract-translated The focus of the bachelor thesis is to create learning materials for Autodesk 3ds Max software. In the beginning it introduces the reader to the basics such as the environment, settings and tools. In the following chapters it then further explains modeling techniques and modification of the scene objects, working with textures and mapping, working with lights and camera, rendering and creating animations. Outcome of the practical part of the thesis is a website containing interactive lessons together with multimedia examples. eng
dc.description.department Fakulta elektrotechniky a informatiky cze
dc.thesis.degree-discipline Informační technologie cze
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Pardubice. Fakulta elektrotechniky a informatiky cze
dc.thesis.degree-program Informační technologie cze
dc.description.defence Bakalářská práce je zaměřena na vytvoření výukových materiálu pro software Autodesk 3ds Max. Úvodní část seznamuje se základy jako prostředí, nastavení a nástroje. V dalších kapitolách sbližuje s modelovacími technikami a modifikací scénických objektů, prací s texturami a mapováním, prací s osvětlením a kamerou, vykreslováním a vytvářením animací. Praktickou část tvoří webové stránky obsahující interaktivní lekce doplněné multimediální ukázkou seznamující s tématy z teoretické části práce. Pěkně a přehledně zpracovaná bakalářská práce, která bude sloužit hlavně jako základní pomůcka uživatelům aplikace Autodesk 3ds Max. Dle vedoucího bakalářské práce student pracoval samostatně a prokázal při zpracování přehled i výborné schopnosti nalézt vhodné řešení. Dle komice student zodpověděl všechny jejich dotazy. Míra plagiátorství u psaného textu je menší než 5%. U zdrojových kódů webové prezentace se míraplagiátorství pohybuje do 12%, což je způsobeno standardní konstrukcí HTML a využitím šablony CSS včetně komentářů. Práce byla zkontrolována v systému IS/STAG a nejeví známky plagiátorství. cze
dc.identifier.stag 39221
dc.description.grade Dokončená práce s úspěšnou obhajobou cze


Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam

Vyhledávání


Rozšířené hledání

Procházet

Můj účet