Marketing a informační technologie

Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisor Máchová, Renáta
dc.contributor.author Pachovská, Evelyna
dc.date.accessioned 2019-06-18T07:06:00Z
dc.date.available 2019-06-18T07:06:00Z
dc.date.issued 2019
dc.date.submitted 2019-04-16
dc.identifier Univerzitní knihovna (studovna)
dc.identifier.uri https://hdl.handle.net/10195/73043
dc.description.abstract Cílem diplomové práce je aplikovat internetový marketing na webovém projektu podniku. V první části práce jsou vysvětleny základní pojmy internetového marketingu a s nimi spojené marketingové nástroje. V druhé části práce jsou představeny webové stránky podniku, jejich dosavadní internetový marketing a na základě SWOT analýzy také navrhnut nový způsob internetové propagace. Tato propagace je pak následně aplikována na webových stránkách podniku. cze
dc.format 80 s.
dc.language.iso cze
dc.publisher Univerzita Pardubice cze
dc.rights Bez omezení
dc.subject internetový marketing cze
dc.subject webové stránky cze
dc.subject marketingové nástroje cze
dc.subject on-line reklama cze
dc.subject vyhledávač Google cze
dc.subject PPC cze
dc.subject internet marketing eng
dc.subject website eng
dc.subject marketing tools eng
dc.subject on-line advertisement eng
dc.subject Google search engine eng
dc.subject PPC eng
dc.title Marketing a informační technologie cze
dc.title.alternative Marketing and information technology eng
dc.type diplomová práce cze
dc.contributor.referee Rehn, Jiří
dc.date.accepted 2019-06-03
dc.description.abstract-translated The aim of the diploma thesis is to apply internet marketing to the web project of the company. The first part explains the basic concepts of internet marketing and associated marketing tools. The second part of the thesis represents the web site of the company, it's internet marketing so far and SWOT analysis which also suggests a new way of internet promotion. This promotion is then applied to the company's website. eng
dc.description.department Fakulta ekonomicko-správní cze
dc.thesis.degree-discipline Ekonomika a management podniku cze
dc.thesis.degree-name Ing.
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní cze
dc.identifier.signature D39599
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cze
dc.description.defence Studentka přednesla obhajobu práce s názvem: Marketing a informační technologie Otázky dle posudku vedoucího DP: Co považujete za nejdůležitější část internetového marketingu? Otázky dle posudku oponenta DP: 1. Jak se odborně nazývá chování návštěvníka webu, který okamžitě z webu odejde, jakým způsobem se měří a jaké úskalí může znamenat jeho nepřesná interpretace? 2. jaké jsou hlavní výhody PPC reklamy oproti jiným nástrojům internetového marketingu? Studentka na otázky reagovala. Komise položila následující otázky: Odhadnete náklady na vznik reklamy? Měla jste zkušenost s použitým sw? Studentka na otázky reagovala ke spokojenosti komise. cze
dc.identifier.stag 36882
dc.description.grade Dokončená práce s úspěšnou obhajobou cze


Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam

Vyhledávání


Rozšířené hledání

Procházet

Můj účet