dc.contributor.advisor |
Máchová, Renáta |
|
dc.contributor.author |
Pachovská, Evelyna
|
|
dc.date.accessioned |
2019-06-18T07:06:00Z |
|
dc.date.available |
2019-06-18T07:06:00Z |
|
dc.date.issued |
2019 |
|
dc.date.submitted |
2019-04-16 |
|
dc.identifier |
Univerzitní knihovna (studovna) |
|
dc.identifier.uri |
https://hdl.handle.net/10195/73043 |
|
dc.description.abstract |
Cílem diplomové práce je aplikovat internetový marketing na webovém projektu podniku. V první části práce jsou vysvětleny základní pojmy internetového marketingu a s nimi spojené marketingové nástroje. V druhé části práce jsou představeny webové stránky podniku, jejich dosavadní internetový marketing a na základě SWOT analýzy také navrhnut nový způsob internetové propagace. Tato propagace je pak následně aplikována na webových stránkách podniku. |
cze |
dc.format |
80 s. |
|
dc.language.iso |
cze |
|
dc.publisher |
Univerzita Pardubice |
cze |
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
internetový marketing |
cze |
dc.subject |
webové stránky |
cze |
dc.subject |
marketingové nástroje |
cze |
dc.subject |
on-line reklama |
cze |
dc.subject |
vyhledávač Google |
cze |
dc.subject |
PPC |
cze |
dc.subject |
internet marketing |
eng |
dc.subject |
website |
eng |
dc.subject |
marketing tools |
eng |
dc.subject |
on-line advertisement |
eng |
dc.subject |
Google search engine |
eng |
dc.subject |
PPC |
eng |
dc.title |
Marketing a informační technologie |
cze |
dc.title.alternative |
Marketing and information technology |
eng |
dc.type |
diplomová práce |
cze |
dc.contributor.referee |
Rehn, Jiří |
|
dc.date.accepted |
2019-06-03 |
|
dc.description.abstract-translated |
The aim of the diploma thesis is to apply internet marketing to the web project of the company. The first part explains the basic concepts of internet marketing and associated marketing tools. The second part of the thesis represents the web site of the company, it's internet marketing so far and SWOT analysis which also suggests a new way of internet promotion. This promotion is then applied to the company's website. |
eng |
dc.description.department |
Fakulta ekonomicko-správní |
cze |
dc.thesis.degree-discipline |
Ekonomika a management podniku |
cze |
dc.thesis.degree-name |
Ing. |
|
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní |
cze |
dc.identifier.signature |
D39599 |
|
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cze |
dc.description.defence |
Studentka přednesla obhajobu práce s názvem: Marketing a informační technologie
Otázky dle posudku vedoucího DP:
Co považujete za nejdůležitější část internetového marketingu?
Otázky dle posudku oponenta DP:
1. Jak se odborně nazývá chování návštěvníka webu, který okamžitě z webu odejde, jakým způsobem se měří a jaké úskalí může znamenat jeho nepřesná interpretace?
2. jaké jsou hlavní výhody PPC reklamy oproti jiným nástrojům internetového marketingu?
Studentka na otázky reagovala.
Komise položila následující otázky:
Odhadnete náklady na vznik reklamy? Měla jste zkušenost s použitým sw?
Studentka na otázky reagovala ke spokojenosti komise. |
cze |
dc.identifier.stag |
36882 |
|
dc.description.grade |
Dokončená práce s úspěšnou obhajobou |
cze |