dc.contributor.advisor |
Škoviera, Albín |
|
dc.contributor.author |
Kárská, Barbora
|
|
dc.date.accessioned |
2018-09-26T10:05:32Z |
|
dc.date.available |
2018-09-26T10:05:32Z |
|
dc.date.issued |
2018 |
|
dc.date.submitted |
2018-06-26 |
|
dc.identifier |
Univerzitní knihovna (studovna) |
|
dc.identifier.uri |
https://hdl.handle.net/10195/71890 |
|
dc.description.abstract |
Diplomová práce bude zaměřena na terapeutické techniky a jejich využití v etopedické praxi. Teoretická část se bude zabývat definováním základních pojmů jako etopedie, poruchy chování, speciální pedagogika, ústavní výchova a terapie. V praktické části se práce bude zabývat využitím terapeutických technik v etopedickém zařízení. Výzkum bude prováděn pomocí kvalitativního výzkumu prostřednictvím polostrukturovaných rozhovorů s klienty ústavní výchovy a jejich pracovníky. Cílem diplomové práce bude zjistit, jakým způsobem jsou terapie vnímány samotnými klienty a pracovníky. |
cze |
dc.format |
70 s. |
|
dc.language.iso |
cze |
|
dc.publisher |
Univerzita Pardubice |
cze |
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
etopedie |
cze |
dc.subject |
poruchy chování |
cze |
dc.subject |
ústavní a ochranná výchova |
cze |
dc.subject |
terapie |
cze |
dc.subject |
etopedies |
eng |
dc.subject |
behavioral disorders |
eng |
dc.subject |
constitutional and protective education |
eng |
dc.subject |
therapy |
eng |
dc.title |
Využití terapeutických technik a přístupů v etopedické praxi |
cze |
dc.title.alternative |
The use of therapeutic techniques and approaches in etophedic practice |
eng |
dc.type |
diplomová práce |
cze |
dc.contributor.referee |
Šándorová, Zdenka |
|
dc.date.accepted |
2018-08-30 |
|
dc.description.abstract-translated |
The thesis deals is focused on therapeutic techniques and their use in etopedic practice. The theoretical part deals with the definition of basic concepts such as etopedy, behavioral disorders, special pedagogy, institutional education and therapy. In the practical part, the thesis deals with the use of therapeutic techniques in an etopedic facility. Research is conducted through qualitative research through semi-structured interviews with institutional and protective education clients and their staff. The aim of this thesis deals is to compare the way the therapies are perceived by the clients and the employees themselves. |
eng |
dc.description.department |
Fakulta filozofická |
cze |
dc.thesis.degree-discipline |
Resocializační pedagogika |
cze |
dc.thesis.degree-name |
Mgr. |
|
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Pardubice. Fakulta filozofická |
cze |
dc.identifier.signature |
D38544 |
|
dc.thesis.degree-program |
Specializace v pedagogice |
cze |
dc.description.defence |
Studentka představila cíle, metodologii a závěry své práce a zodpověděla dotazy z posudků i otázky členů komise. |
cze |
dc.identifier.stag |
34682 |
|
dc.description.grade |
Dokončená práce s úspěšnou obhajobou |
cze |