Digitální knihovnaUPCE
 

Use of brand management for the czech railways long-distance trains from the marketing perspective

Sborník z konferencepeer-reviewedpublished
Náhled

Datum publikování

2018

Vedoucí práce

Oponent

Název časopisu

Název svazku

Vydavatel

University of Pardubice

Abstrakt

Brand Management is a very important from the perspective of businesses because it helps businesses communicate with the target market. Brand management consists of tangible elements (product, design, packaging etc.) and intangible elements (customer experience and relationship with the brand). The Czech Railways company use brand management for specific long-distance train lines like for example “Metropolitan”, “Západní expres”, “Slovácký expres” or “Jižní expres”. The aim of the article is to analyse the use of Brand Management for long-distance train lines of Czech Railways and evaluate customer survey results.

Rozsah stran

p. 69 - 77

ISSN

Trvalý odkaz na tento záznam

Projekt

Zdrojový dokument

Vydavatelská verze

Přístup k e-verzi

open access

Název akce

7th International scientific conference of the Faculty of transport engineering: Through efficient transport to sustainable mobility (September 6th - 7th 2018, Pardubice)

ISBN

978-80-7560-152-0

Studijní obor

Studijní program

Signatura tištěné verze

Umístění tištěné verze

Přístup k tištěné verzi

Klíčová slova

brand management, czech railways, metropolitan, Západní expres, Slovácký expres, Jižní expres

Endorsement

Review

item.page.supplemented

item.page.referenced