Rekonstrukce silnice II/320 Přepychy - Záhornice

Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisor Pokorný, Jiří
dc.contributor.author Janata, Pavel
dc.date.accessioned 2018-06-14T06:29:35Z
dc.date.available 2018-06-14T06:29:35Z
dc.date.issued 2018
dc.date.submitted 2018-05-24
dc.identifier Univerzitní knihovna (studovna)
dc.identifier.uri https://hdl.handle.net/10195/71306
dc.description.abstract Jedná se o rekonstrukci silnice II/320 úseku Přepychy Záhornice o délce staničení 1 747,62m. Rekonstrukce začíná za křižovatkou silnic II/320 a II/304, km 0,000 a koncem úseku v oblasti křižovatky II/320 a III/32114, km 1,747 62. Šířka asfaltobetonové části vozovky je proměnlivá a respektuje stávající stav s nezpevněnými krajnicemi š. 0,5 m. Šířka v intravilánu bude v rozmezí 5,0 5,5m, rozmezí je dáno stávajícím chodníkem, do kterého není možné zasahovat. V extravilánu je šířka sjednocena na 5,5m. Rekonstrukce vychází ze zadání objednavatele. Součástí stavby bude zpevnění krajnic, reprofilace příkopů a rekonstrukce stávajících příčných propustků. Přilehlé zatrubněné sjezdy budou plynule napojeny na obnovený kryt vozovky. cze
dc.format [nestr.] + dokumentace
dc.language.iso cze
dc.publisher Univerzita Pardubice cze
dc.rights Bez omezení
dc.subject rekonstrukce cze
dc.subject vozovky cze
dc.subject komunikace cze
dc.subject reconstruction eng
dc.subject roadways eng
dc.subject communications eng
dc.title Rekonstrukce silnice II/320 Přepychy - Záhornice cze
dc.title.alternative Reconstruction of the road II/320 Přepychy - Záhornice eng
dc.type bakalářská práce cze
dc.contributor.referee Suchánek, Vladimír
dc.date.accepted 2018-06-13
dc.description.abstract-translated It is a reconstruction of the II / 320 road section of Prepychy - Záhornice with a length of 1 747.62 m. The reconstruction starts at the intersection of roads II / 320 and II / 304, km 0,000 and the end of section II / 320 and III / 32114, km 1,747 62. The width of the asphalt concrete part of the road is variable and respects the existing condition with unpaved edges, 5 m. The width in the intravilan will be in the range of 5.0 - 5.5 m, the range is given by the existing pavement, into which it is impossible to interfere. In the extravilan, the width is united to 5.5m. Reconstruction is based on the customer's order. Part of the construction will be consolidation of terraces, reprofilation of ditches and reconstruction of existing transverse passes. The adjoining, truncated downhill runs will be continuously connected to the restored road surface. eng
dc.description.department Dopravní fakulta Jana Pernera cze
dc.thesis.degree-discipline Dopravní stavitelství cze
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Pardubice. Dopravní fakulta Jana Pernera cze
dc.identifier.signature D38255
dc.thesis.degree-program Stavební inženýrství cze
dc.description.defence Uchazeč objasnil komisi některé výsledky a závěry své bakalářské práce. Po prezentaci bakalářské práce zodpověděl dotazy vedoucího a oponenta bakalářské práce. V diskusi o bakalářské práci se pokusil stručně zodpovědět všechny dotazy členů komise. cze
dc.identifier.stag 33789
dc.description.grade Dokončená práce s úspěšnou obhajobou cze


Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam

Vyhledávání


Rozšířené hledání

Procházet

Můj účet