Supporting English Language Learners with Formative Assessment in Primary Schools

Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisor Zitková, Helena
dc.contributor.author Pipková, Andrea
dc.date.accessioned 2018-06-14T06:16:09Z
dc.date.available 2018-06-14T06:16:09Z
dc.date.issued 2018
dc.date.submitted 2018-03-28
dc.identifier Univerzitní knihovna (studovna)
dc.identifier.uri https://hdl.handle.net/10195/71246
dc.description.abstract This bachelor thesis is concerned with supporting English language learners with formative assessment in primary schools. In the theoretical part, the terms evaluation and assessment are clarified and differentiated. Subsequently, summative evaluation and formative assessment is explained and also the term feedback as a base of formative assessment is stated. Then, the role of assessment in second language acquisition is defined. Thirdly, functions and strategies of formative assessment are mentioned and finally, attitudes, motivational factors and influence of assessment on young learners are characterized. The practical part probes whether teachers and learners in a primary school assess formatively or not. If yes, how they undertake the assessment and how learners perceive formative assessment during English language lessons. For the purpose of the research, fully structured interviews with two English language teachers were conducted and an observation sheet was designed in order to observe 10 English language lessons and eventually be able to answer 3 research questions. eng
dc.format 75 s.
dc.language.iso eng
dc.publisher Univerzita Pardubice cze
dc.rights Bez omezení
dc.subject formativní hodnocení cze
dc.subject anglický jazyk cze
dc.subject strukturovaný rozhovor cze
dc.subject observance cze
dc.subject první stupeň základní školy cze
dc.subject formative assessment eng
dc.subject English language learners eng
dc.subject primary schools eng
dc.subject observation eng
dc.subject interview eng
dc.title Supporting English Language Learners with Formative Assessment in Primary Schools eng
dc.title.alternative Podpora studentů anglického jazyka pomocí formativního hodnocení na základních školách cze
dc.type bakalářská práce cze
dc.contributor.referee Reimannová, Irena
dc.date.accepted 2018-05-28
dc.description.abstract-translated Bakalářská práce se zabývá podporou žáků anglického jazyka na prvním stupni základní školy pomocí formativního hodnocení. Nejprve jsou vydefinované základní termíny, jako je evaluace a hodnocení, sumativní evaluace a formativní hodnocení a také zpětná vazba jako základ formativního hodnocení. Následně je objasněná role hodnocení v procesu učení druhého jazyka. Poté jsou popsány funkce a strategie formativního hodnocení a v neposlední řadě je vydefinovaný zkoumaný vzorek žáků a vliv hodnocení. Praktická část zkoumá, zdali a jak učitelé a žáci na základní škole na prvním stupni hodnotí při hodinách anglického jazyka formativně. Další zkoumaný aspekt je, jak žáci vnímají formativní hodnocení. Pro účel výzkumu byly realizované dva strukturované rozhovory se dvěma učiteli anglického jazyka. Také byl vytvořen observační list a absolvováno 10 observací angličtiny. cze
dc.description.department Fakulta filozofická cze
dc.thesis.degree-discipline Anglický jazyk - specializace v pedagogice cze
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Pardubice. Fakulta filozofická cze
dc.identifier.signature D37566
dc.thesis.degree-program Specializace v pedagogice cze
dc.identifier.stag 34283
dc.description.grade Dokončená práce s úspěšnou obhajobou cze


Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam

Vyhledávání


Rozšířené hledání

Procházet

Můj účet