Nové marketingové trendy jako nástroj zvyšování konkurenceschopnosti podniku 3D FITNESS
Diplomová práceOtevřený přístupDatum publikování
2018
Autoři
Vedoucí práce
Oponent
Název časopisu
Název svazku
Vydavatel
Univerzita Pardubice
Abstrakt
Nové marketingové trendy hrají v současnosti velice důležitou roli pro každý podnikatelský subjekt, který chce obstát na trhu a být konkurenceschopný. Cílem této práce je zaměřit se na pozici vybraného sportovního zařízení na regionálním trhu a pomocí aplikace vybraných marketingových trendů zjistit jejich dopady na podnik. Závěrem jsou vyhodnoceny výsledky jejich implementace a sepsána doporučení.
Rozsah stran
74 s.
ISSN
Trvalý odkaz na tento záznam
Projekt
Zdrojový dokument
Vydavatelská verze
Přístup k e-verzi
Bez omezení
Název akce
ISBN
Studijní obor
Ekonomika a management podniku
Studijní program
Ekonomika a management
Signatura tištěné verze
D37991
Umístění tištěné verze
Univerzitní knihovna (studovna)
Přístup k tištěné verzi
Klíčová slova
konkurenceschopnost, marketingový mix, nové marketingové trendy, regiony, competitiveness, marketing mix, new marketing trends, regions