Digitální knihovnaUPCE
 

Nové marketingové trendy jako nástroj zvyšování konkurenceschopnosti podniku 3D FITNESS

Diplomová práceOtevřený přístup
Náhled

Datum publikování

2018

Název časopisu

Název svazku

Vydavatel

Univerzita Pardubice

Abstrakt

Nové marketingové trendy hrají v současnosti velice důležitou roli pro každý podnikatelský subjekt, který chce obstát na trhu a být konkurenceschopný. Cílem této práce je zaměřit se na pozici vybraného sportovního zařízení na regionálním trhu a pomocí aplikace vybraných marketingových trendů zjistit jejich dopady na podnik. Závěrem jsou vyhodnoceny výsledky jejich implementace a sepsána doporučení.

Rozsah stran

74 s.

ISSN

Trvalý odkaz na tento záznam

Projekt

Zdrojový dokument

Vydavatelská verze

Přístup k e-verzi

Bez omezení

Název akce

ISBN

Studijní obor

Ekonomika a management podniku

Studijní program

Ekonomika a management

Signatura tištěné verze

D37991

Umístění tištěné verze

Univerzitní knihovna (studovna)

Přístup k tištěné verzi

Klíčová slova

konkurenceschopnost, marketingový mix, nové marketingové trendy, regiony, competitiveness, marketing mix, new marketing trends, regions

Endorsement

Review

item.page.supplemented

item.page.referenced