dc.contributor.advisor |
Šatera, Karel |
|
dc.contributor.author |
Kasal, Leoš |
|
dc.date.accessioned |
2018-06-14T06:13:30Z |
|
dc.date.available |
2018-06-14T06:13:30Z |
|
dc.date.issued |
2018 |
|
dc.date.submitted |
2018-04-23 |
|
dc.identifier |
Univerzitní knihovna (studovna) |
|
dc.identifier.uri |
https://hdl.handle.net/10195/71100 |
|
dc.description.abstract |
Účelem této bakalářské práce je analyzovat systém managementu v marketingové společnosti Czech marketing, s. r. o., pomocí syntézy shrnout získané poznatky a v případě identifikace problémů představit návrh na zlepšení.
Teoretická část je zaměřena na vývoj a teorii marketingu a managementu, popisu pojmů týkajících se marketingu a managementu a dále event marketingu. Praktická část popisuje a analyzuje systém managementu v konkrétní situaci a v činnosti vybrané orgnanizace. |
cze |
dc.format |
50 s. |
|
dc.language.iso |
cze |
|
dc.publisher |
Univerzita Pardubice |
cze |
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
marketing |
cze |
dc.subject |
management |
cze |
dc.subject |
systémy |
cze |
dc.subject |
event marketing |
cze |
dc.subject |
marketing |
eng |
dc.subject |
management |
eng |
dc.subject |
systems |
eng |
dc.subject |
event marketing |
eng |
dc.title |
Systém managementu ve firmě zaměřené na marketing |
cze |
dc.title.alternative |
Management system in a marketing company |
eng |
dc.type |
bakalářská práce |
cze |
dc.date.accepted |
2018-05-30 |
|
dc.description.abstract-translated |
The purpose of thich bachelor thesis is to analyze the management system in marketing company Czech marketing, s. r. o., using the sysnthesis to summarize the acquired knowledge and to present a propsal for improvement in the case of problem identification.
The theretical part focuses on the development and theory of marketing and management, a description of concepts and on event marketing. Practical part describes and analyses the system of management in a particular situation in the activity of selected organization. |
eng |
dc.description.department |
Fakulta ekonomicko-správní |
cze |
dc.thesis.degree-discipline |
Ekonomika a provoz podniku |
cze |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní |
cze |
dc.identifier.signature |
D38058 |
|
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cze |
dc.description.defence |
Student zpracoval bakalářskou práci na téma Systém managementu ve firmě zaměřené na marketing. Cílem práce byla analýza systému managementu v marketingové firmě. Shrnutí získaných poznatků metodou syntézy. V případě identifikace problémů, návrh na opatření.Po obhájení práce byly studentovi položeny otázky vedoucího práce:1) Jaká jsou specifika v systému managementu ve firmě zaměřené na marketing, oproti standartní obchodní firmě a jak je firma Czech marketing, s.r.o. realizuje?Odpovědi na otázky vedoucího práce i komise byly dostačující. |
cze |
dc.identifier.stag |
35023 |
|
dc.description.grade |
Dokončená práce s úspěšnou obhajobou |
cze |