Teorie a praxe inkluze v oblasti vzdělávání po roce 1989
Diplomová práceOtevřený přístupDatum publikování
2018
Autoři
Vedoucí práce
Oponent
Název časopisu
Název svazku
Vydavatel
Univerzita Pardubice
Abstrakt
Studentka se bude zabývat vytvořením přehledové p
ráce o inkluzivním vzdělávání.
Práce
bude zejména postavena na komparaci oficiálních pramenů. V
úvodu práce se bude autorka
věnovat základní terminologii, rozdílům mezi inkluzí a integrací a
zainteresovaným stranám
v
inkluzivním vzdělávání. Další část bude věnována historickému vývoji inkluze, který bude
autorka dělit do jednotlivých časových období od roku 1989 po současnost. V
práci budou
popsány i jednotlivé dokumenty vztahující se k
inklu
zivnímu vzdělávání. Celá práce bude
zakončena
kompletním přehledem, kde bude shrnuta legislativa vztahují
cí se k
inkluzivnímu
vzdělávání
a také názory odborníků a politiků na inkluzi.
Rozsah stran
73 s.
ISSN
Trvalý odkaz na tento záznam
Projekt
Zdrojový dokument
Vydavatelská verze
Přístup k e-verzi
Bez omezení
Název akce
ISBN
Studijní obor
Resocializační pedagogika
Studijní program
Specializace v pedagogice
Signatura tištěné verze
D37494
Umístění tištěné verze
Univerzitní knihovna (studovna)
Přístup k tištěné verzi
Klíčová slova
inkluze, integrace, legislativa, historie, pedagogové, žáci se speciálními vzdělávacími potřebami, inclusion, integration, legislation, history, pedagogues, pupils with specific educational needs