Digitální knihovnaUPCE
 

Teorie a praxe inkluze v oblasti vzdělávání po roce 1989

Diplomová práceOtevřený přístup
Náhled

Datum publikování

2018

Vedoucí práce

Název časopisu

Název svazku

Vydavatel

Univerzita Pardubice

Abstrakt

Studentka se bude zabývat vytvořením přehledové p ráce o inkluzivním vzdělávání. Práce bude zejména postavena na komparaci oficiálních pramenů. V úvodu práce se bude autorka věnovat základní terminologii, rozdílům mezi inkluzí a integrací a zainteresovaným stranám v inkluzivním vzdělávání. Další část bude věnována historickému vývoji inkluze, který bude autorka dělit do jednotlivých časových období od roku 1989 po současnost. V práci budou popsány i jednotlivé dokumenty vztahující se k inklu zivnímu vzdělávání. Celá práce bude zakončena kompletním přehledem, kde bude shrnuta legislativa vztahují cí se k inkluzivnímu vzdělávání a také názory odborníků a politiků na inkluzi.

Rozsah stran

73 s.

ISSN

Trvalý odkaz na tento záznam

Projekt

Zdrojový dokument

Vydavatelská verze

Přístup k e-verzi

Bez omezení

Název akce

ISBN

Studijní obor

Resocializační pedagogika

Studijní program

Specializace v pedagogice

Signatura tištěné verze

D37494

Umístění tištěné verze

Univerzitní knihovna (studovna)

Přístup k tištěné verzi

Klíčová slova

inkluze, integrace, legislativa, historie, pedagogové, žáci se speciálními vzdělávacími potřebami, inclusion, integration, legislation, history, pedagogues, pupils with specific educational needs

Endorsement

Review

item.page.supplemented

item.page.referenced