Vliv ústavní výchovy na vzdělávání dítěte

Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisor Ehlová, Marcela
dc.contributor.author Marková, Eliška
dc.date.accessioned 2018-06-14T06:11:22Z
dc.date.available 2018-06-14T06:11:22Z
dc.date.issued 2018
dc.date.submitted 2018-03-29
dc.identifier Univerzitní knihovna (studovna)
dc.identifier.uri https://hdl.handle.net/10195/70941
dc.description.abstract Diplomová práce se zabývá vlivem ústavní výchovy na vzdělávání dítěte. Teoretická část v úvodu popisuje ústavní a ochrannou výchovu v České republice a charakteristiku dětského věku. Práce se dále zaměřuje na poruchy chování, zabývá se jejich charakteristikou, diagnostikou a v neposlední řadě osobností dítěte s poruchou chování. Nedílnou součástí teoretické části je edukační proces, motivace, její definice a teoretická východiska. Praktická část předkládá kvalitativní výzkum, kterého se zúčastnili děti a vychovatelé. cze
dc.format 76 s.
dc.language.iso cze
dc.publisher Univerzita Pardubice cze
dc.rights Bez omezení
dc.subject ústavní výchova cze
dc.subject poruchy chování cze
dc.subject motivace k učení cze
dc.subject dětské domovy se školou cze
dc.subject institutional education eng
dc.subject behavioural disorders eng
dc.subject motivation in education eng
dc.subject children´s home school eng
dc.title Vliv ústavní výchovy na vzdělávání dítěte cze
dc.title.alternative Influence of institutional education on child education eng
dc.type diplomová práce cze
dc.contributor.referee Myslivec, Jaroslav
dc.date.accepted 2018-05-23
dc.description.abstract-translated This diploma thesis deals with the influence of institutional education on child education. The theoretical part explains the constitutional and protective education in the Czech Republic and the characteristics of childhood. The thesis also focuses on behavioural disorders, its characteristics, diagnostic and, last but not least, the personality of a child with behavioural disorder. The theoretical part describes the educational process, motivation, its definition and the theoretical basis of the issue. The practical part is based on a qualitative research in which children and educators participated. eng
dc.description.department Fakulta filozofická cze
dc.thesis.degree-discipline Resocializační pedagogika cze
dc.thesis.degree-name Mgr.
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Pardubice. Fakulta filozofická cze
dc.identifier.signature D37488
dc.thesis.degree-program Specializace v pedagogice cze
dc.description.defence Studentka představila způsob zpracování tématu závěrečné práce, metodologii a cíle. Zodpověděla zadané otázky z posudků a zdůraznila závěry práce. cze
dc.identifier.stag 34688
dc.description.grade Dokončená práce s úspěšnou obhajobou cze


Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam

Vyhledávání


Rozšířené hledání

Procházet

Můj účet